Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/21

 Donderdag, dus... kerstkaartjesdag bij 52 Weeks to Christmas.
Tot zondag kan je nog deelnemen aan onze challenge
'een kerstkaartje met meer dan één vouw',
dus maakte ik nog een funfoldkaartje.

Ik had een vel dessinpapier uitgezocht met een mooie tekening,
niet goed nagedacht, want het ene hert is weggeplakt door het vierkante kaartje,
het andere zit in de vouw  ...
Volgende keer dus gewoon zomaar dessinpapier nemen, 
mooie motiefjes niet zo van belang ;-)

Op deze foto zie je mooi het modelletje.

Gebruikte materialen:
CS Soft Suede - SU (ret)
Dessinpapier: Craft O'Clock
Fijne Kerst: Marianne Design
Sneeuwvlok: SU
Sneeuwvlokkenstempel: Panduro

Maakte je ook een kaartje met meer dan éénvouw,
 dan kan je tot zondag nog deelnemen met onze maandelijkse challenge.
Je funfoldkaartje kan je hier linken.
Je wekelijkse kaartje kan je hier linken,
je ziet er ook de inspiratiekaartjes van Miranda en Colien.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn andere blog ?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 

Mijn laatste 3 kaartjes met materialen van Stampin' Up!: 

      

Reacties

GerJanne zei…
heel mooi kaartje in en tof modelletje!
wat een mooi vouwkaartje met het leuke papier
groetjes ellen
Angélique zei…
Een heel leuk model, wel zonde van de mooie hertjes inderdaad.
Epie zei…
SUPERLEUK deze foldkaart in 2024 , TOP
Groetjes Epie
wim heemskerk zei…
Ja Nancy, Ik had niets met vouwen. Het ging bij mij altijd verkeerd. Zag net niet watik wilde zien en/of laten zien. Ben alijd blij, dat ik niet deenige was. grts wim en leny
Marijke zei…
een heel mooi kaartje heb je gemaakt! Jammer dat het hert weg valt maar volgende keer beter dan maar! Het model is leuk! Groetjes Marijke
Heel mooi je kaartje, soms gaat het zo echt jammer van de hertjes.
Nicolette zei…
Een heel mooi kaartje.
Groetjes Nicolette
Wies zei…
Mooie vouwkaart met de grote tekst als blikvanger.
Ach wat zonde van de hertjes, dat doet wel wat af aan de uitstraling van deze kerstkaart Nancy. Wel een leuk model.
Lieve groetjes Miranda
Rina zei…
Mooi model van je kaart, inderdaad jammer dat de hertjes "weg zijn gekropen".
Groetjes Rina
Jantine zei…
Heel leuk model is dit, Nancy, maar inderdaad jammer van je herten die niet meer te zien zijn.
Groetjes
Jantine
Sarah zei…
Leuk model. Grappig wel dat hert verstopt zit. 🤣
Leuk dat je in Antwerpen ben gaan wandelen en ik blijk dus ook een goede gids te zijn, moeten we nog eens doen. 😘
Nancy zei…
Hey Nancy,
Wat een mooie kaart is het geworden. Als je het vroeger wist, had je het papier anders kunnen snijden zodat de hertjes misschien wel te zien waren. Maar ze is zo ook erg mooi! Het papier geeft er een mooie sfeer aan...
En ik moet bekennen... Werk elke dag met de pc, ook op mijn werk elke dag 10u. Maar er zijn zaken die nog niet lukken, zoals een nieuwe foto op mijn Google-account zetten bvb. Die er nu op staat is al van 18 jaar geleden. Ondertussen kleur ik me niet meer (na 40 jaar) en ben zilverwit. Dat past al beter bij 4 kinderen tussen 36 en 30 jaar en 2 kleinkindjes... Haha!! Foto zal wel een keer lukken hoop ik...
Vond jouw reactie op mijn blog gisteren zo geweldig dat ik toch even met meer uitleg wou reageren! ;o)
Liefs,
Nancy

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29

Kadoosjes met Pronty Stencils