Elke donderdag een kerstkaartje... # 2022/22 - Nieuwe challenge winternacht

De laatste donderdag van mei,
bij 52 Weeks to Christmas start een nieuwe challenge.
Merit en Annemarie mochten het thema kiezen en kozen voor
WINTERNACHT.

Ik koos een pak dessinpapier en maakte daar een paar kaartjes mee,
dit is het eerste:


Ik liet me inspireren door de schets van Sweet Sketch Wednesday.

Gebruikte materialen:
DSP O Holly Night - SU
stempels: More Wishes - SU
Manger - Penny Black
Inkt: Crumb Cake en Copper Clay

Alle informatie over de challenge en véél inspiratiekaartjes vind je bij 52 Weeks to Christmas
Deelnemen kan tot zondag 23 juni.

Vandaag werkdag, morgenochtend vroeg vertrek ik met vakantie,
er zijn een paar berichtjes ingepland voor de komende weken, 
blogbezoekjes zullen dus ook een paar weken moeten wachten,
we gaan andere plaatsen bezoeken...

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


PS Neem je ook eens een kijkje op mijn andere blog ?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 

Mijn laatste 3 kaartjes met materialen van Stampin' Up!: 

         

Reacties

Angélique zei…
Mooi dat blauw met oranje, mooie kaart.
Fijne vakantie!
Nicolette zei…
Heel mooi gemaakt.
Groetjes Nicolette
Een prachtige kaart en heel mooi die silhouetten.
Fijne vakantie!
Groetjes, Caroline
een prachtige kaart voor het thema winternacht.
Heel veel vakantie plezier.
liefs Annemarie en Merit
Marijke zei…
Een heel mooi kaartje Nancy! Geniet van de vakantie! Groetjes Marijke
Een hele mooie kaart!
Rina zei…
Heel mooi kerstkaartje.
Groetjes Rina
Kathie zei…
Such a lovely card Nancy, this sketch is perfect for those holiday cards. I love your design paper and the image that you've used. Thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
Hugs
Kathie SSW2~DT

P.S. Could you please turn translate on, on your blog, I would love to read what you have to say.
Hugs

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29

Kadoosjes met Pronty Stencils