Kleurenkaartenteam # 2024/04 Kraft met zwart

 Laatste woensdag van de maand, dus... kleurenkaartenteamdag...
Dankzij het Kleurenkaartenteam kleurt blogland In Vlaanderen en Nederland
maandelijks in 2 kleuren, evt. aangevuld met wit, zwart, ...
Deze keer koos Anita zwart als nieuwe kleur bij kraft.
Op zich vind ik die combi wel mooi, soms zelfs chique,
maar ik had niet echt veel inspiratie
en wou me er toch niet makkelijk van af maken met een bloemenkaartje...
Het werd een koffie-verjaardagskaartje,

Gebruikte materialen:
Dessinpapier Create Happiness - Studio Light
Latte love dies - Stampin' Up
border - stampin' Up
tekststempel: Liefde en Lichtpuntjes - Stampin' Up
Cirkelponsen - Stampin' Up

Voor het 'glas' van de kan gebruikte ik vellum,
daar achter een gestanste koffielaag, maar die was niet zo goed te zien,
daarom heb ik de achterkant van het vellum nog wat bijgekleurd met een alchoholmarker.

Dit was de inspiratiefoto :




Ook benieuwd naar de andere KKT-kaartjes met kraft en zwart?
Je vindt alle deelnemers bij Martina, bezielster van het Kleurenkaartenteam.
Ik denk dat er deze keer nog mensen wat moeite hadden met de kleuren,
want we zijn deze maand maar met 18...

Zin om ook eens mee te doen?
Volgende woensdag vind je bij Martina de oproep voor deelname
met aankondiging van de nieuwe kleur die bij zwart komt.
Je kan je dan ook aanmelden.
Zeker een aanrader om je te laten uitdagen !

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


PS Neem je ook eens een kijkje op mijn andere blog ?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 

Mijn laatste 3 kaartjes met materialen van Stampin' Up!: 
         
            

Reacties

Een super leuke kaart!
Groetjes, Caroline
Jantine zei…
Superleuke koffie-verjaardagskaart, Nancy! Ik vind koffie-gerelateerde stansen en stempels altijd zo leuk (terwijl ik zelf amper koffie drink...)
Groetjes
Jantine
Daphne zei…
Ooooh, ja, koffie!!
Daar had ik niet aan gedacht, maar koffie past natuurlijk perfect bij deze kleuren.
Je hebt een leuke kaart gemaakt.
Ik vind het ook een chique combinatie, maar niet zozeer voorjaar, daar zat de moeilijkheid voor mij.
Marfien zei…
Tof kaartje, lekker met de koffie er bij, leuke stans
!neke zei…
Gaaf , leuk idee !!!
groeten Ineke
Hij is echt super leuk je kaart en wat een toffe koffie pot.
Wat een leuke mallen van de kan en kopjes. Gezellig tafereeltje.
Leuke kaart geworden.
Grietje
Angélique zei…
Ik vind je kaart ontzettend leuk, heel gezellig met die koffie. Ik vind die koffiekan heel gaaf geworden.
Colien zei…
Wat een mooie kaart maakte je in de gevraagde KKT-kleurtjes, leuk met die koffiepot!
grtz Colien
Nelleke zei…
Mooie kaart Nancy, het is mooi gemaakt. De andere Nancy schrijft ook steeds dat ze zich niet met bloemen af wil maken. Zelf gebruik ik het wel graag hoor, en als je het leuk vindt, gewoon doen. Groetjes Nelleke
Hallo Nancy,
Deze kaart in de KKT-kleuren is prachtig geworden!
Craft groetjes
Nancy zei…
Hey Nancy,
Hier ben ik eindelijk met mijn KKT-rondje...
Toffe koffiekaart is het geworden. Goed gevonden ondanks dat de inspiratie er niet meteen was...
Liefs,
Nancy

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29