Cheerful Sketches # 131 - laatste reminder

 Vandaag vind je bij Cheerful Sketches een laatste reminderpost
voor de lopende challenge waaraan je nog tot 28 april kan deelnemen.

Ik kreeg een digi van sponsor PaperNestDolls
en maakte er een Paaskaartje mee, dat ondertussen al lang verstuurd is.
Ik heb geen Paastekststempels dus zonder tekst deze keer...



Gebruikte materialen:
Digi: Avery with Birdnest van Paper Nest Dolls
ingekleurd met alcoholmarkers
Dessinpapier: Studio Light
Rechthoek: Stampin' Up!
Bloemen: ECD



Dit is de schets:
Deelnemen aan de challenge kan nog tot 28 april om 18 uur.
Alle informatie vind je hier.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn andere blog ?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 


Mijn laatste 3 kaartjes met materialen van Stampin' Up!: 
         
         

Reacties

Caroline zei…
Schattig kaartje Nancy!
groetjes Caroline
Henriët zei…
Wat een schattig kaartje.
Groetjes van Henriët
Daphne zei…
Zonder tekst, altijd handig voor de voorraad.
Mooie kleurtjes hoor en ik vind dat kleine swirltje nog de bloemetjes leuk, dat maakt het net even af.
Hermien zei…
Mooi kaartje Nancy.

groetjes Hermien
Angélique zei…
Een heel leuke frisse kaart, volop lente.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29