Art Specially 2024

 In 2022 zorgde Covid ervoor dat ik moest passen voor Art Specially,
dit jaar kon ik gelukkig wél gaan...
Leuk om veel bekenden tegen te komen,
heel veel technieken en leuke materialen te zien,
wat shoppen natuurlijk en ook wat workshops kunnen volgen...


Hieronder een foto met het resultaat van alle gevolgde workshops.


Boven van links naar rechts:
Workshop met scheerschuim en inkt
en eronder het resultaat van de rest van het scheerschuim doorheen een stencil
Boekje gemaakt van 1 bestempelde A4
Vakjes met aquarelverf in diverse kleurvariaties

Midden:
Distressinkt en stempels + gestempeld met dikke bleek

Onder:
ATC-kaartje met stencils en rubberstempels  van Pronty Crafts
 (uitleg volgt door Natasja Boseker vanavond live op FB Pronty Crafts & Friends)
ATC-coin met stencils en rubberstempels van Pronty Crafts
(een stap-voor-stap-uitleg staat al op de FB-pagina van Pronty Craft & Friends, WS van Ellen Schrik-ter Haar)
ATC-kaartje gemaakt met materialen van Art By Marlene
Plannerpagina met veel flapjes en toffe papiertjes, workshop bij Truike Bron

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Up-blog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 


Mijn laatste 3 kaartjes: 
         
      

Reacties

Caroline zei…
Wow, jij hebt je dag goed besteed met workshops. Heel leuk!
Groetjes Caroline
Irene zei…
Jij hebt een topdag gehad zo te zien!
XxIrene
Daphne zei…
Wat een leuke, kleurrijke creaties heb je gemaakt tijdens de workshops.
Ik lees zoveel leuke verhalen over de beurs volgend jaar ga ik ook!!
Eri zei…
Wat ben jij met prachtige resultaten vertrokken van die beurs!
Groetjes, Eri
Hetty P. zei…
Wat een mooie workshops heb je gevolgd, je hebt vast weer een heleboel inspiratie opgedaan.
Fijne dag,
Hetty
Marfien zei…
Dank je wel voor deze leuke tips, fijn dat je ons mee laat genieten
carla zei…
Fijn je ontmoet te hebben op de ArtSpecially beurs.
Het was een korte kennismaking, maar je was op dat ogenblik ook druk bezig met één van deze workshops. Het ATC-tje rechts denk ik.
Mooie resultaten van je workshops. Je hebt er heel andere gedaan dan wij.
Die laat ik morgen op mijn blog zien.
Groetjes,
Carla
karin zei…
Dat ziet er allemaal leuk uit Nancy. Mooie kaartjes.
Groetjes,
Karin
GerJanne zei…
Zo.. jij hebt heel wat workshops gevolgd. Leuk! Mooie resultaten. Het was heel leuk jou weer te ontmoeten.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils