An-Na Swap # 11 - opdracht 2

 Vandaag vind je bij Angélique en mij de tweede post met dit swappakket:



Dit is de inhoud van het pakket: 

  •          DSP Softly Stippled van SU, 6 vellen 15,2 cm/30,5 cm
         op de foto liggen de vellen van ons 2, zo zie je beide kanten van het papier ;-)
  •          Bedrukt vellum 15,2/30,5 cm
  •          Cardstock A4 in de bijpassende kleuren:
         Calypso Coral, Lost Lagoon, Pebbled Path, Pool Party en Wild Wheat,
  •          Plakparels (Calypso Coral, Pecan Pie en Pool Party)
  •          Stempelset: Oh Happy Day van Technique Tuesday
  •      Stansmal Studio Light: Oval Flower Label (SL-ES-CD221) 
De opdracht:
Maak een funfoldkaartje en gebruik hierbij minstens 2 elementen uit het pakket.

Ik maakte deze 'double gatefoldkaart':


Hier met band errond om het geheel mooi dicht te houden.
En zo ziet de kaart er geopend uit:


Een leuk modelletje waar je heel wat dessinpapier op kwijt kan...

Gebruikt uit het pakket:
Cardstock Wild Wheat
DSP Softly Stippled
Stempels: Technique Tuesday
Ovaal: Studio Light
Daarnaast: plakparels in Wild Wheat uit eigen voorraad

Ik ben heel benieuwd naar het modelletje en de kleuren van de kaart van Angélique!
Neem je ook een kijkje bij haar ?


Wie van jullie zie ik dit weekend op de beurs Art Speially in Nijkerk?



Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Up-blog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 


Mijn laatste 3 kaartjes: 
      


Reacties

Diny zei…
Prachtige kaart heb je met het mooie papier gemaakt Nancy....Wat een gaaf pakket ! Groetjes Diny
Daphne zei…
Altijd leuk, zo'n model.
Net even anders dan een gewone dubbele kaart.
De band erom maakt het af, dat geeft meteen iets chiques aan de kaart.
karin zei…
Leuk modelletje, mooi gemaakt Nancy.
Groetjes,
Karin
Angelique zei…
Hele mooie kaart, het dp past allemaal zo goed bij elkaar en een leuk model. De band maakt het af en ik vind die vlinder zo elegant. Opdracht drie zijn heel veel laagjes dus ben al benieuwd wat je daarvoor gaat maken.
lieve groetjes Angelique
prachtig modelletje en da papier is ook zo mooi. Benieuwd wat Angélique heeft gemaakt.
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Nancy zei…
Hey Nancy,
Wat een mooie kaart maakte je.
Wij zijn er dit weekend niet met onze vriendinnen. Zelf zit ik aan zee en de andere 3 zijn ook niet thuis...
Veel plezier!
Liefs,
Nancy
GerJanne zei…
Ha Nancy,
net bij Angelique geweest en ook zij had en leuke vorm. Die van jou is ook mooi en je kunt er lekker veel papier op kwijt!
Ik ga je zien! Nelleke en ik zien je zaterdag. We komen elkaar vast tegen, is tot nu toe eerder gelukt!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils