Cheerful Sketches # 131 - Nieuwe challenge april

 We zijn de eerste van de maand,
dan start bij Cheerful Sketches weer een nieuwe challenge.

Ik mocht een orchidee-digi inkleuren van sponsor Jan's Digi Stamps
en maakte er dit kaartje mee:

Gebruikte materialen:
Digi Botanical Orchid van Jan's Digi Stamps
ingekleurd met potloden
DSP Jenine's Mindful Art - Studio Light



Dit is de nieuwe schets,
je mag de schets draaien, spiegelen, zolang de schets herkenbaar blijft
 en je er geen extra laagjes aan toevoegt.
Je vindt bij Cheerful Sketches natuurlijk weer heel veel inspiratie,
en elke week een reminder.


Deelnemen kan tot 28 april.
Veel plezier met de challenge.

 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy


PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 

Mijn laatste 3 kaartjes: 

        
        







Reacties

Daphne zei…
Mooi.
Ik vind dit zo'n mooie kleuren combinatie, paars/lila met groen.
Je hebt er de juiste dp-tjes bij gezocht, mooi mooi.
Femminde zei…
Gaaf kaartje!! Zo mooi ingekleurd.
Fijne paasdag verder!!
Groeten van Femminde
Een mooie voorbeeldkaart Nancy. Je hebt de orchidee mooi ingekleurd en er een mooie tekststempel bij gebruikt. Alles is knap gecombineerd vind ik.
Lieve groetjes Miranda
Caroline zei…
Heel mooi kaartje
Groetjes Caroline
Angélique zei…
Een heel mooie kaart Nancy
Marijke zei…
Een heel mooi kaartje Nancy! Mooi in gekleurd! Groetjes Marijke
GerJanne zei…
Ik vind het een super sketch! EN je voorbeeld is heel mooi. Prachtig gekleurd, zo zacht van uitstraling!
lenywim35 zei…
Leuk verwerkt Nancy.
Ik doe ietsfout maar weet niet wat, maar krijg hetniet weg gestuurd.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils