MDF Basic Box

 Op de 25ste mag ik op de FB-pagina Pronty Crafts and Friends een tutorial plaatsen.
Dit weekend heb ik een box van de storagecollectie bewerkt.
Heel tof om die op mijn werktafel te zien staan,
ik heb er stencils en snijmalletjes in gedaan.


Hieronder zie je stap voor stap hoe ik deze box bewerkt heb.









 Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!


Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !

Reacties

carla zei…
Vele fijner wanneer je je hobbyspulletjes in iets moois kan bewaren.
Een leuke box is dit geworden, tof gedaan.
Groetjes,
Carla
Hetty P. zei…
Wat een mooie box heb je gemaakt, zo mooi van kleur.
Deze zal erg mooi staan op je werkplek.
Groetjes Hetty
Monique zei…
Hij is geweldig Nancy!
Marfien zei…
Een prachtige box, daar mag je met recht trots op zijn
Ellen zei…
Supergaaf gedaan zeg, prachtige versiering maakte je in super kleuren!
Groetjes Ellen
Ilonka zei…
Wat een prachtige box, en een hele mooie kleuren combinatie.
Groetjes Ilonka

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29