Happy BDay

Vandaag heb ik een mannenkaartje om te tonen.
Ik maakte de kaart met papier uit de nieuwe release van Pronty Crafts,
Numbers & Letters,
tof zwart/wit papier, formaat 21/21 cm.

Gebruikte materialen:
Decopapier Numbers and Letters (471.201.009) - Pronty Crafts
Banner: Stampin' Up!
Happy Birthday: Noor
Enamel Dots: Marianne Design

Het patroontje komt van een FB-groep.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !


Reacties

Diny zei…
Wat een gave mannenkaart Nancy....leuk model!
Groetjes Diny
Toffe kaart en wat een leuk dp.
Ellen zei…
Prachtige kaart Nancy en het papier idd supergaaf!
Mooi gemaakt dit model!
Groetjes Ellen
Hermien zei…
Prachtig kaartje Nancy.

Groetjes Hermien
!neke zei…
Heel gaaf in deze kleuren !!!!
Groeten Ineke
Je@net zei…
Erg leuke en stoere mannenkaart, Nancy!
Rina zei…
Een hele stoere mannenkaart met dit model en mooi DP.
Groetjes Rina
GerJanne zei…
Oh wat gaaf! Ik ben gek op cijfers en letters! Heel mooie mannenkaart!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29