Elke donderdag een kerstkaartje # 2023/38

Op deze eerste dag van de herfst ben ik er weer met een Kerstkaartje,
want ondertussen is het al geen 100 dagen meer voor Kerst...

Bij 52 Weeks to Christmas vind je vandaag de inspiratiekaartjes van Ineke en Bep,
maar ook de andere teamleden maakten kerstkaartjes natuurlijk.

Ik had nog een leuk plaatje liggen
en maakte dit kaartje:

Gebruikte materialen:
Plaatje: internet
DSP: Studio Light
Doily en tekststempel: SU

Is dit konijntje (bij ons: keuntje) niet supercute?

Maakte je ook een kerstkaartje?
Vergeet het niet te linken bij 52 Weeks to Chtistmas,
altijd tof al die variatie aan kerstkaartjes!

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !

Reacties

Heel mooi dit kaartje enne ik heb een zwak voor konijntjes op een kaart!
Diny zei…
Wat heb je een leuk kaartje gemaakt met het schattige konijntje Nancy!
Groetjes Diny
Nicolette zei…
Wat een schattige kaart.
En nog maar 100 dagen? Dan mag ik wel gaan opschieten, haha.
Groetjes Nicolette
Wies zei…
Mooie kaart met lief plaatje.
Nancy zei…
Hey Nancy,
Dankjewel voor jouw late reactie. Ik zag ook dat ik nog niet bij jou reageerde... Bij deze dus...
Wat een schattig konijn op jouw kerstkaart! Een heel verrassende kerstcombinatie, maar zo leuk!
Liefs,
Nancy

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29