An-Na Swap 10 opdracht 1

 

Vandaag zijn Angélique en ik er weer met een swap-post.
Ik kreeg onlangs een tof pakket met mooie papiertjes en materialen
en een opdrachtenlijst om U tegen te zeggen... ;-)

12  30x30 dubbelzijdig dp
12  groene design vellum
12  oranje design vellum
2   glanzend wit cardstock
2   zacht oranje papier
2   vel embossing stickers
1   slimline stansmal
1    takjes stansmal
4   verschillende lintjes
beetje touw en paar rhinestones

De opdracht voor vandaag:
Kies een onderwerp met de A/B/C/D of E,
maak met de slimline mal een lay-outkaart.



Ik koos als thema Birthdaygirl,
want nichtje Louise was gisteren jarig, ze werd 20.
Dit kaartje is ondertussen verstuurd naar Parijs
waar zij sinds 1 september verblijft voor een Erasmusproject. 
Dat wordt vast een fantastische ervaring voor haar!

Ik koos donkergroen papier met een blaadjesmotiefje en koraalrood/oranje met klaprozen,
één van mijn lievelingsbloemen.
Ik stanste de layoutmal 2 x, één keer voor de basis, de andere om de kaart op te vullen.
De oranje basismal heb ik dan wat verknipt om ook aan de binnenkant van de kaart te verwerken.

Bij de grote vellen zitten ook vellen met tekstjes, kleien afbeeldingen,
en daar zocht ik enkele toepasselijke tekstjes en plaatjes uit.
De grote verjaardagswens stanste ik uit in een cirkelvorm
en voor eronder stanste ik een cirkel uit oranje vellum.
Het plaatje plakte ik wat verhoogd op,
eronder een touwtje, en nog een paar tekststrookjes en zwarte plakparels en een hartje
en natuurlijk nog een 20!


Ook benieuwd naar de kaart van Angélique?
Die vind je hier.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!


Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !


Reacties

Caroline zei…
Leuke uitdaging weer en het is je goed gelukt!
groetjes Caroline
Daphne zei…
Heel erg leuk!!
Mooie stans, toevalig maakte ik ook een aantal kaarten met zo'n soort achtergrond, alleen heb ik de "zonnestralen" zelf gesneden.
Je nichtje zal blij zijn met deze leuke verjaardag kaart denk ik.
Nicolette zei…
Die van jou is ook erg leuk!
Groetjes Nicolette
karin zei…
Mooi sunburst kaartje Nancy,
Groetjes,
Karin
Diny zei…
leuke uitdaging Nancy....en wat een gaaf kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Diny
Angelique zei…
Prachtige kaart, mooi het kleurverschil tussen het dp. En verder leuk aangekleed met de kleine tekstjes.
Ik wilde een vellum ronde onder de bloem doen maar niet meer gedaan.
Lieve groetjes Angélique
Wies zei…
Leuke uitdaging. Je maakte een mooie kaart met deze slimline mal. Het oranje/rode papier steekt mooi af tegen het groene. Leuk dat de klaprozen uit het DP ook terugkomen in het plaatje.
Dat is zeker een mooi pakket Nancy en de eerste opdracht levert meteen een mooie kaart op. Heel gaaf zoals je alles gecombineerd hebt, die krijgt vast een mooi plaatsje in Parijs:)
Lieve groetjes Miranda
GerJanne zei…
Heel mooi kaartje is het! En wat een tof pakket heb je gekregen. Ben wel benieuwd naar die opdrachten lijst, hahaha. Lief dat je je nichtje een kaart hebt gestuurd.
Rina zei…
Leuke opdracht en je hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt.
Groetjes Rina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29