Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/37

 Ik moest het toch nog eens nakijken of het wel klopte,
maar inderdaad, week 37 al...
Zaterdag nog maar 100 dagen tot Kerst...

Dat wordt binnenkort nog een tandje bij zetten voor de kerstkaartjes...


Gebruikte materialen:
DP en festonsteekjesstempel: Studio Light
Vierkante en ronde snijmal: Stylish Shapes van SU
Stille Nacht: Alexandra Renke
Inkt: Early Espresso van SU
Enamel Dots : SU (retired)

Ik liet me voor deze kaart inspireren door de schets van Sketch Saturday.


Maakte je ook een kerstkaart?
Dan zien we die graag gelinkt bij het blogbericht van vandaag bij 52 Weeks to Christmas!
Altijd tof om al die variatie aan kerstkaartjes te zien.
Je vindt er deze week de inspiratiekaartjesvan Colien en Suzan.

Voor de voorbije challenge 'labelkaart met rendier, hert of eland'
hadden we heel wat deelnemers ondanks de hittegolf !
De top 3:
1: Emily (24)
2: Rina (21)
3: Marian (7)

Straks ben ik er met nog een blogbericht, een reminder voor de challenge van Cheerful Sketches.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !

Reacties

Daphne zei…
Mooi hoor.
Ik vind de rustige uitstraling van deze kaart heel erg mooi.
Marijke zei…
een mooi kaartje Nancy. Een leuke sketch en mooi uitgevoerd. Groetjes Marijke
Diny zei…
Heel mooi kaartje heb je gemaakt Nancy!
Ik had het bijna gemist!
Groetjes Diny
Jantine zei…
Heel leuke kaart, Nancy. Mooie sketch heb je gebruikt.
Groetjes
Jantine
Nancy zei…
Hey Nancy,
Leuke kaart maakte je alweer... Goede sketch om restjes op te werken...
Liefs,
Nancy

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

An-Na Swap : # 9/6

Kadoosjes met Pronty Stencils