Cheerful Sketches # 124 - Reminder challenge september

 Vandaag vind je bij Cheerful Sketches de 2de reminderpost voor de lopende challenge.

Ik mocht een mooie digi uitkiezen van sponsor Ching-Chou Kuik
en maakte dit kaartje:

Gebruikte materialen:
Digi Spring Breeze van Ching-Chou Kuik
ingekleurd met alcoholmarkers
Dsp en plakparels: Stampin'Up
rechthoek: SU
Bloemen: ECD

Dit is de schets:

Je kan nog deelnemen tot de 28ste om 18 uur.
Veel plezier met de challenge!
Je kaartje kan je hier linken.

Was je op zoek naar mijn wekelijkse kerstkaartje?  Dat vind je hieronder.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !


Reacties

wat een mooi kaartje met het mooie dp en mooie stempel mooi verwerkt in de sketch
groetjes ellen
Daphne zei…
Heel mooi dromerig, dit kaartje.
De kleuren passen heel goed bij de digi.
Lief kaartje mooie kleurtjes uitgekozen
lenywim35 zei…
Wat een lieve kaart Nancy. De kleuren vind ik ook prachtig. Kaart naar mijn hart!!
Liefs Leny.
PS Heb weer en paar uur (acht) zitten puzzelen op de bus plus 6 fotoos van het uitstapje van 11 september op mijn blog te krijgen. V.a. whatsapp.
Grijze haren heb ik al. Hoop er niet kaal van te worden !!!!! grts Leny

Diny zei…
Wat een mooie kaart in deze zachte kleuren Nancy!
Groetjes Diny
Margreet zei…
supermooi gedaan met dat dromerige elfje en de pasteltinten.
xxx Margreet
Rina zei…
Lief kaartje met deze sketch. Je hebt mooie kleuren gebruikt bij de Digi.
Groetjes Rina
Ellen zei…
Schitterende kaart heb je gemaakt en heel mooi gekleurd!
Supermooie digi heb je uitgekozen!
Groetjes Ellen
GerJanne zei…
Hoi Margreet,
met de lay out van je blog kunnen we niet zomaar naar je vorige post. Je schrijft hieronder, maar ik vind hem niet.
Dit kaartje is in elk geval heel leuk! En ik ben van plan mee te doen, maar of ik het allemaal red....??
Marjan zei…
Wat een mooi kaartje Nancy, die zachte tinten zijn echt heel mooi! Mooi gekleurd ook!
Angélique zei…
Een heel mooie kaart, het papier met dromerige uutstraling past zo mooi bij de digi!
Mooi Nancy.

Lieve groet, Petra

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29