Every day may not be good but there is something good in every day

 Er is een nieuwe collectie uit bij Pronty,
toffe stencils, chipboard en prachtig romantisch papier...

Toen ik mijn DT-pakketje kreeg ben ik allereerst gaan spelen met een paar stencils.
Hiervoor heb ik nog eens mijn panpastels uit de kast gehaald.
Misschien laat ik die beter even op mijn werktafel staan,
want dat is toch ook wel heel leuk om mee te werken!


Gebruikte materialen:
470.806.016  Layered stencil Rose 15/15cm
470.806.017 Geometric Stencil A5
beide Pronty Crafts Romantic Collectie
Pan Pastel
Stempel: IO
Inkt en Cardstock: Stampin' Up

In de komende weken zal je hier nog wel creaties zien voorbij komen
met deze romantic collectie !

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !

Reacties

Freubelmina zei…
Wat een prachtige romantische kaart met de hele mooie tekst Nancy!!
lenywim35 zei…
Mooie kaart en een erg fijne teksst, En een waarheid als een koe, zoals we in Nederland zeggen. Geo\etjes Wim en leny
Sarah zei…
Dat is een mooie spreuk die me vandaag veel kracht geeft. Mooi zacht kaartje. Ik ben benieuwd wat er nog meer komt met je panpastels. X
Ellen zei…
Prachtige kaart Nancy…fijntjes in deze kleurtjes!
Groetjes Ellen
karin zei…
Mooi kaartje met dit sjabloon! Prachtig effect is dat.
Groetjes,
Karin
Nicolette zei…
Een prachtige kaart Nancy.
Groetjes Nicolette
Marfien zei…
Mooi kaartje met dit sjabloon, ben benieuwd naar de andere
Wat heb je een mooie kaart gemaakt met dit sjabloon Nancy.
Lieve zachte kleuren en wat een prachtige tekst.
Groetjes Antje

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils