Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/26

 Vandaag start bij 52 Weeks to Christmas een nieuwe challenge.
Bep mocht het thema kiezen
en zij wil kaartje zien met KERSTBOMEN.

Ik bestelde onlangs nieuw papier bij Stampin' Up,
waarin een aantal velletjes zitten met mooie kerstbomen op,
met dit papier maakte ik dit kaartje:

Gebruikte materialen:
alles van SU
DSP One Horse Open Sleigh
Cirkelpons
Merry Christmas: Ringed with Nature

Wil je nog andere kaartjes zien met dit mooie papier,
neem dan zeker een kijkje op mijn SU-blog,
Deze week vind je er 3 kaartjes met dit papier in de hoofdrol,
2 kerstkaartjes en 1 verjaardagskaartje.

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !

Reacties

wat een mooi kaartje met het mooie dp meer heb je niet nodig voor een leuke kaart
groetjes ellen
prachtige kaart met inderdaad heel ,mooi papier.
Liefs Annemarie en Merit
Kaartenkraam zei…
Wat mooi gedaan en dat met alleen maar dessinpapier, wat overigens erg mooi is.

groetjes van Ank
Eri zei…
Leuke kaart met dit bomenpapier en een leuke layout.
Groetjes, Eri
carla zei…
Een mooie kerstkaart met prachtig DP.
Knap gemaakt.
Groetjes,
Carla
Margreet zei…
Prachtig DP, dan heb je niet veel meer nodig.
xxx Margreet
!neke zei…
Heel mooi !!!!!
Groeten Ineke
Suzan zei…
Prachtig kaartje heb je gemaakt Nancy!
Groetjes Suzan
Angélique zei…
Een geslaagde inspiratiekaart, je moet er maar op komen om dp met bomen in cirkels te gebruiken.
Diny zei…
Hele mooie kaart Nancy....gave kleuren ook.....leuk gedaan!
Groetjes Diny
Wies zei…
Mooie inspiratiekaart voor de nieuwe challenge van 52 WTC. Ook de kaart op je SU blog met dit DP is mooi geworden.
Groetjes, Wies
Jantine zei…
Heel mooie kaart met prachtig dp Nancy! Maar dat kunnen ze bij SU altijd goed, mooi papier maken!
En sorry voor mijn late reactie, ik had even geen internetbereik :-)
Groetjes
Jantine

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils