Cheerful Sketches #121 - Laatste reminder

 Vandaag vind je bij Cheerful Sketches de laatste reminderpost van juni.

Ik mocht een kaartje maken met een dromerige digi van Colour of love.


Gebruikte materialen:
Digi: Lotus Kokeshi Doll van Colour of love
ingekleurd met twinmarkers en bijgewerkt met potlood
DSP Oh So Ombre : SU 
Tekststempels Echt iets Bijzonders - SU


Deelnemen kan nog tot 28 juni om 18 uur.
Je kaartje kan je hier linken.

Veel plezier met de challenge !

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !

Reacties

Ellen zei…
Dit is ook een schatje hoor en dit lieve plaatje mooi gekleurd ook!
Groetjes Ellen
Wies zei…
Mooie kaart heb je met deze digi gemaakt. De gekozen kleuren passen er ook erg goed bij.
Angélique zei…
Een heel mooie kaart, je hebt de digi prachtig ingekleurd, ik heb hem vergroot om het extra goed te bekijken. De zachte kleuren zorgen voor een bij de digi passende sfeer.
GerJanne zei…
Heel mooi kaartje en zo prachtige gekleurd ook! Ik wil je bedanken voor de mooie kaart die hier bezorgd werd! Zo attent.
Een prachtige kaart Nancy, zo mooi die zachte kleurtjes.
Lieve groetjes Miranda

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils