Elke donderdag een kerstkaartje... #2023/25

Een ingeplande kerstkaart, want we zijn met vakantie,
je hoort me 'live' binnenkort wel weer terug,
maar nu eerst vakantie vieren in één van mijn favoriete vakantielanden.
Raad je waar we zijn ? Het is niet Nederland, Frankrijk evenmin...
In juli verklap ik het wel...


Mijn kerstkaartje nu,
met restjes uit het SL-blokje waarmee mijn kerstkaart van vorige week gemaakt was,
altijd leuk zo'n restjeskaartje...

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !



Reacties

Ellen zei…
Mooie kaart Nancy…mooi dp heb je gekozen!
Fijne vakantie gewenst hoor en geniet ervan!
Ik zou niet weten waar jullie zijn, dus hoor het wel een keer haha!
Groetjes Ellen
Daphne zei…
Heel erg leuk, zo'n restjes kaart, ik probeer dat ook af en toe te doen, Restjes gebruiken.
Fijne vakantie.....Italië misschien?
GerJanne zei…
Wat heerlijk, vakantie! Geniet er van! Misschien ben je gewoon in België, dan heb je vast mooi weer de komende week.
Je kaart is leuk!
wat een mooi kaartje met de leuke details
fijne vakantie
groetjes ellen
Angélique zei…
Een heel leuke kaart met al die verschillende papiertjes die ook weer heel goed bij elkaar passen.
Fijne vakantie!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils