An-Na Swap : # 9/6

 Vandaag zijn Angélique en ik er weer met een swappost.
We werken nog altijd met het pakket 'Write your Story' 
van Jenine's Mindful Art.

De opdracht deze keer:
Maak een kaart of label
 en gebruik zeker dessinpapier uit het pakket in combinatie met het vellum.

Vind ik nu wel mijn vellum en acetaat uit deze collectie niet meer zeker...
Ergens... tussen al het papier moet het wel liggen,
maar mijn speurtocht leverde nog niets op...
Nou ja,  ik heb wel een paar andere dingetjes ontdekt die ook op een verkeerd plekje lagen...  :-)

Daarom nu een kaartje met  heel veel uit JMA, Write your Story
maar vellum van Stampin' Up...


Gebruikte materialen uit het pakket:
DP PP34
Boeken geknipt uit een plaatje uit PP35
Doily: CD200
Achtergrondraster: CD201
pen: Diecutblok 24
Achtergrondstempels: Stamp210
Andere:
Vellum en cardstock: Stampin' UP
Alfabet en cijfers: Memorybox

Voor de kaart liet ik me inspireren door de challenge bij Dutch Cardlovers:
Maak een Vellum Panel Card à la Jennifer Mc Guire.
Het vellum van SU is heel dik waardoor je het dessinpapier niet zo goed ziet,
daarom ook een zij-foto genomen.


Ik ben heel benieuwd naar de kaart van Angélique,
neem je ook een kijkje bij haar ?

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Nam je  al een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !

Reacties

Caroline zei…
Heel leuk uitgedaagd weer!
Groetjes Caroline
Angelique zei…
Haha, geweldig. Allebei dezelfde uitvoering voor het vellum. Ik vond het ook zo'n leuk idee. Maar ik had er niet aan gedacht op de cirkel met wat anders te maken. Heel mooi gedaan met de doiley.
Lieve groetjes Angélique
Je@net zei…
Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt, Nancy!
Marfien zei…
Tof kaartje, leuk als je opdracht ook met een challenge kan meedoen
Tja en dat vellum is bij mij ook zoek, toch nog eens even op zolder kijken :-)
Heel gaaf deze kaart Nancy. Mooie materialen heb je gebruikt.
Lieve groetjes Miranda
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Wat is hij leuk Nancy! Mooi dat bedrukte vellum in combinatie met de boeken en de grote tekst. Heel gaaf kaartje! Dankjewel voor je bijdrage aan de DCL challenge!
Ans Gilbert zei…
Net mijn verjaardags post opengemaakt en jouw gave drieluik bewonderd, dankjewel heel mooi gemaakt in deze pastel tinten.
Ook deze kaart ziet er super uit,
Groetjes,
Ansx
Marjan zei…
Mooie versie van onze challengekaart, Nancy, erg leuk die boekenstapel en leuk dat je en doily gebruikte! Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel!
Diny zei…
wat een gave kaart Nancy....zo leuk gedaan!
Groetjes Diny
Heel mooi, vintage-achtig kaartje Nancy! Mooi gedaan zo voor de challenge. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! Lieve & CreaTEAVe groetjes, Yvonne - The Creative Teacup
anja curvers zei…
Prachtig kaartje leuk met die geemboste achterkant. Fijn dat je meedoet bij DCL.
Gaaf gedaan met de Doilie en die boekenstapel. Leuk idee voor iemand die graag leest. :) Leuk dat je meedoet met de DCL.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils