Sergeant

 Deze week ben ik in Zuid-Holland, de weekends met Johan, de midweek alleen, 
me-time, dus knutseltijd natuurlijk...
En superleuk: Angélique kwam weer 3 dagen logeren.
Veel bijgepraat, geknutseld,  ...

Gistermorgen moest Angélque ssupervroeg vertrekken,
want haar dochter Demi kreeg vandaag 'haar streep' in het leger, voortaan Sergeant !
Als ik hoor welke proeven, welke activiteiten zij allemaal moet doen, petje af hoor!

Dat verdient een kaartje natuurlijk.


Ik kocht onlangs deze bannerstansjes in de Action,
ik liet me inspireren door een afbeelding op de achterkant van de verpakking,
maar in plaats van effen cardstock gebruikte ik het mooie dessinpapier van SU,
in zwart- en goudtinten omdat Demi die mooi vindt.

Gebruikte materialen:
Banners : Avec (Action)
DSP Abigail Rose : SU
Gouden spiegelkarton
Tekststempels: Nellie Snellen

Leuk dat je weer langskwam,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier.

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Daphne zei…
Dat zijn leuke stansjes zeg.
Ik heb ook zoiets, maar gebruik ze bijna nooit, best wel jammer eigenlijk.
Een stoere kaart, maar toch vrouwlijk, perfect dus voor deze Dame.
Fijne Vakantie hier in Nederland, heerlijk om er nu nog even tussenuit te zijn.
Super mooi kaartje voor Demi!
Je@net zei…
Gezellige dagen zo te horen en wat een leuke kaart heb je gemaakt!
Caroline zei…
Wat een gezellige dagen heb je zo gehad en een mooi kaartje voor Demi gemaakt!
Groetjes Caroline
Scraptastisch zei…
Een mooi felicitatie kaartje voor voor Demi, knap hoor deze benoeming!!! Heerlijk dat je in je huisje zit en van de week wordt het best nog aardig weer, geniet en knutsel ze!!!
xx Gerie
Sarah zei…
Mooi! Geniet nog van je week!
Irene zei…
Ik las en zag het bij A gelique en dat is zeker een kaart waard! Ik heb die fishtails ook, wat zijn ze hier tof gebruikt Nancy!
XxIrene
Angélique zei…
Mooie kaart, chique met zwart/wit/goud.
Gezellig, een knutsellogé.
Wies zei…
Heerlijk om er even tussenuit te zijn met ook een paar knutseldagen met Angelique. Leuke kaart heb je voor Demi gemaakt. Ik zag de foto's van haar bevordering op Angelique haar blog.
Margreet zei…
Leuk dat Angélique is wezen logeren, kletsen en knutselen.
Wat een prachtige kaart heb je voor haar dochter gemaakt. Ik heb hem opgeslagen.
xxx Margreet
Hermien zei…
Heerlijk knutseldagen voor jezelf, ik ben alweer aan het aftellen naar het K&K weekend in november. Je kaartje is mooi.

Groetjes Hermien
GerJanne zei…
Heel leuk! En vooral mooi! Wat gezellig dat Angelique weer is geweest. Gezellig zo samen aan de knutsel.
Dora zei…
Mooie kaart gemaakt

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils