Kleurenkaartenteam # 2022/9 : grijs met stevig oranje

  Laatste woensdag van de september vandaag,
dan is Martina's Kleurenkaartenteam weer op post
om blogland in Vlaanderen en Nederland wat kleur te geven...
In augustus kwam grijs bij het lichtgeel.
Nu koos Chantal voor 'stevig' oranje bij het grijs.
Een mooie kleurencombi, maar ik vond het niet zo makkelijk om er iets bij te bedenken.

Ik heb zo'n vermoeden dat er wel wat halloweenkaartjes zullen zijn vandaag...
Dat was toch mijn idee,
ik zocht in mijn papiertjes of ik dessinpapier had dat matchte
en vond een leuk bloemetjespapier,
bloemen in het gevraagde 'stevig' oranje, ook wat in lichtoranje...


Gebruikte materialen:
Basisboekmal: Studio Light
DSP: Midnight Haunting - Pebbles
stempel Halloween Vibes: Elizabeth Craft Designs CS250

Dit was de inspiratiefoto:


Ook benieuwd naar de andere kaartjes?
Alle blogadressen vind je hier bij Martina
veel plezier op je Kleurenkaartenblogrondje!

Ook zin om eens mee te doen?
Volgende week vind je bij Martina de oproep met het nieuwe kleur bij oranje.

Ik ga zeker ook langs bij alle deelnemers,
maar dat zal vermoedelijk pas morgen zijn,
ik ben met vakantie in Zuid-Holland en heb tot morgen een logeetje, 
ja, het is weer de  jaarlijkse knutseldriedaagse met Angélique...

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Een mooie kaart met heel leuk papier!
Fijne vakantie en veel plezier met Angélique.
Groetjes, Caroline
Diny zei…
Wat een mooie kaart Nancy...gaaf model ook!
Groetjes Diny
helemaal geslaagd halloween kaartje heb je gemaakt, mooi
leuk modelletje ook, waar er veel op te zien is,
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs,martina
Kei gaaf kaartje met dit papier Nancy, leuk model ook.
Ela zei…
Wauw mooi kaartje zeg! Dpnid goed gevonden zo in combinatie met dat oranje. Fijne dagen! Groetjes Ela
Margreet zei…
Wat een goed idee om Halloween te gebruiken voor deze kleurencombi. Is helemaal niet in me opgekomen. Leuk model kaart waarop veel moois te zien is!
xxx Margreet
Je@net zei…
Wat een leuke halloweenkaart heb je met de kleurencombi gemaakt. Past perfect!
Een echte halloweenkaart.
Leuk dat bijpassende DP.
Leuk die kartelrand eraan, en die spinnenwebben in de hoeken.
Erg mooi.

Grietje
Wilma zei…
MOOI Halloween kaartje Nancy en het design-papier past PERFECT bij het oranje en grijs.
Liefs Wilma 😀😀😀
Femminde zei…
Wat tof dat je zulk bijpassend papier had!! Mooi geworden en een gaaf model.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Jantine zei…
Mooi model kaart, Nancy en wat goed dat je dp had dat perfect past! Ik heb niet veel halloweenspul.
Leuke kaart in de KKT kleuren.
Groetjes
Jantine
!neke zei…
Top model !!! En heel mooi gedecoreerd !
Groeten Ineke
Nancy zei…
Hey Nancy,
Mooie Halloweenkaart maakte je, ik heb er ook even aan gedacht maar het dan maar net niet gedaan... Tof model is het ook, kan je lekker veel papiertjes op kwijt... Helemaal geslaagd in zijn opzet dus!
Liefs,
Nancy
Prachtige kaart voor de KKT. Echt super
Claudia

grtjs Claudia

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
Epie zei…
Superleuk Nancy ......
Groetjes Epie
Trudy zei…
Prachtige kaart en wat een leuk model!
Groetjes Trudy
Henriët zei…
Wat een leuke halloweenkaart. Volgens mij ben je de enige die een echte halloweenkaart heeft gemaakt. Het bloemetjespapier maakt het wel iets minder eng.
Groetjes van Henriët
Rina zei…
Prachtig Halloween kaartje met deze kleuren.
groetjes Rina
Nelleke zei…
Het waren niet alleen pompoenen die we zagen, zo af en toe. Deze is weer leuk geworden, het is een hele mooie combinatie. Groetjes, Nelleke
Marfien zei…
Heb helemaal niks met haloween maar vind het wel een mooie kaart met het vrolijke DP. En .. eerlijk is eerlijk, er zitten in deze tijd wel veel spinnen tussen de bloemen :-)
GerJanne zei…
Tot nu toe geen Halloween tegen gekomne, maar wat niet is kan komen, want ik ben nog niet rond met mijn bezoekjes aan KKT'ers.
Het is in elk geval een gaaf kaartje!
chantal zei…
Wow, wat een kaart! Prachtig model en zoveel details.
Liefs Chantal
Sarah zei…
Ik doe een verlaat rondje en je bent de eerste echte Halloween kaart die ik zie. Met de haaitanden aan de zijkant heeft hij zelfs iets engs. Maar het is ook een hele leuke kaart x
Dat is een heel gaaf kaartje geworden zo in de kleuren van het KKT.
Groetjes,
Pia
Francisca zei…
Wie wat een leuke kaart model heb je hier gebruikt !!!
Is super kaartje geworden .`groetjes, Francisca

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils