Gefeliciteerd met de nieuwe woning

 Onlangs kwam de nieuwe collectie van Prony uit,
na de Seacollectie is er nu de Uncer Constructioncollectie.
Toffe spulletjes,
leuk voor mixed media, niet enkel voor in een Art Journal,
maar ook voor kaartjes.


Ik maakte er een verhuiskaartje mee:

Gebruikte materialen van Pronty:
492.001.030 : Chipboard Keys
470.802.097 : Brickwall Stencil
471.201.004
: Papierset Under Construction
491.100.011: Stickers Quotes Black

Hieronder vind je stap voor stap hoe ik dit gemaakt heb:


Ik ben gestart met een stukje stevig papier, lichtgekleurd kraft.
Doorheen het stencil heb ik structuurpasta aangebracht en laten drogen.

De achtergrond heb ik bewerkt met 3 kleuren distress oxide.

De chipboard sleutels heb ik eerst met gesso bewerkt 
en daarna bespoten met distress oxidespray en shimmerspray van Dylusions.
Na het drogen heb ik de sleutels nog wat bewerkt met wax.


Op de kaart heb ik een strookje papier van de Under Constructioncollectie geplakt,
daarboven een stukje jutelint.
Het huisje (MD) is gestanst uit het Under Constructionpapier.


De bewerkte sleutels maakte ik vast met een jutetouwtje.
De tekststickers komen uit een eerdere collectie van Pronty,
ik had de nieuwe (met veel toffe stoere teksten) nog niet.

Het geheel heb ik dan gemat op een dubbele zwarte basiskaart.

Ik vond het heel leuk om te spelen met deze verschillende materialen,
misschien kon ik jullie ook wat inspireren?

Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

Je@net zei…
Leuk en stoer kaartje, Nancy!
Ans Gilbert zei…
Hele mooie en stoere verhuiskaart, leuk met het jutelint en lief dat je laat zien, hoe je het gemaakt hebt,
Groetjes,
Ansx
Caroline zei…
Hele gave kaart en leuk om te zien hoe je het gemaakt hebt.
Groetjes Caroline
Daphne zei…
Wat leuk dat je de stap voor stap foto's laat zien.
Heel gaaf kaartje. Beetje stoet, maar toch ook weer niet.
De kleuren van de achtergrond zijn mooi en hoe je de sleutels bewerkt hebt, wauw.
Daphne zei…
Wat leuk dat je de stap voor stap foto's laat zien.
Heel gaaf kaartje. Beetje stoet, maar toch ook weer niet.
De kleuren van de achtergrond zijn mooi en hoe je de sleutels bewerkt hebt, wauw.
!neke zei…
Heerlijke stoere kaart !!!!
Groeten Ineke
GerJanne zei…
Hey Nancy, zit jij ook in het team van Pronty? IS me dat ontgaan denk ik. Gaaf!
Je kaartje is echt supermooi! En mooi hoe je stap voor stap laat zien hoe je te werk bent gegaan!
Wies zei…
Een mooie verhuiskaart. Leuk dat je laat zien hoe je hem gemaakt hebt.
Groetjes, Wies
Marfien zei…
tof dat je even laat zien hoe je dit gemaakt hebt, zeker goed voor de inspiratie, een hele mooie kaart Nancy

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils