An-Na Swap 8 - Opdracht 4

 We zijn de 10de van de maand,
Angélique en ik zijn er dus weer met een Swap-blogpost.

We hadden een gevarieerd pakket,
met weer heel verschillende opdrachten.

De opdracht voor vandaag:
Maak een kaart met de Rub-Ons in de hoofdrol.
Gebruik ook dessinpapier uit het pakket.
Formaat, techniek, ... om het even.

Ik was even de kalender uit het oog verloren 
en toen Angélique gisteren appte dat ze haar berichtje voor morgen nog zou maken...
Oei! Dat was efkes schrikken want ik moest er nog aan beginnen....
Ik had gelukkig wel al een idee wat ik wou maken
en maakte deze kleurrijke labelkaart.

Nu vraag ik me wel af of de Rub-Ons echt de hoofdrol kregen,
maar dit label krijgt zeker een hoofdrol-plekje in mijn hobbykamer.
In Crafting Guideline 3 kan ik me helemaal vinden,
Guideline 1 probeer ik meestal wel toe te passen 
(al kan er tussen begin en einde van een project soms wel wat tijd zitten 😉)
Maar Guideline 2, ahum... 
(hier kan ik nog véél leren van Angélique die supernetjes werkt en opruimt!)


Gebruikte materialen uit het pakket:
Cling Stamp Dotty Flowers – Art by Marlene – Studio Light (STAMPBM71)
  Rub-On Transfers - Art by Marlene – Studio Light (RUBBM01)
 DSP Foil & glitter – Craft Universe
Andere:
Cardstock: SU (Parakeet Party en Tahitian Tide)
Basismal; Studio Light
Touwtjes: Vaessen
 Creative

Ik ben heel benieuwd wat Angélque gemaakt heeft.
Jij ook? Je vindt haar blog hier.

Leuk dat je weer langskwam, lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier.
Ik probeer in het weekend ook nog eens een blogrondje te doen, het was zo'n drukke week, 
weer aan het werk, uitstap met onze vereniging voor mensen met een chronische ziekte,
twee avonden gewoon in slaap gevallen na het eten,
en eergisteren kregen we onverwacht 2 kaartjes voor Frietrock gisteravond,
o.a. met Bart Peeters, dat kan je toch niet laten liggen...
Het was heel leuk !
Geniet van jullie weekend!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Je@net zei…
Een mooi pakket en een erg leuk label, Nancy!
karin zei…
Leuke labelkaart met een mooie spreuk erop.
Tja dat opruimen moet wel als je geen plek hebt om het te laten liggen, dat is bij mij ook.
Groetjes,
Karin
Marfien zei…
Ach, ieder zijn ding, jij bent supergoed in het archiveren en dat netjes werken en opruimen valt ook reuze mee. Maar als de zon schijnt staat ons creatieve denkvermogen op een lager pitje :-)
Je hebt in elk geval een leuk label gemaakt
Ellen zei…
Prachtig label en super vrolijk!
Herkenbaar hoor ik ben al tig keer begonnen om mn kamer op te ruimen maar kan door de bomen het bos niet meer vinden! 🙈
Groetjes Ellen
Margreet zei…
Wat een gaaf label heb je gemaakt, Nancy. Mooie spreuk en ik hou me zelfs aan guideline 2. Ik vind het prettiger starten op een schoon bureau.
Je hebt alweer een drukke week achter de rug.
Fijn weekend.
xxx Margreet
Je hebt een mooi kleurrijk label gemaakt Nancy. Die guidelines zijn erg leuk. Ik ben vooral van regel 3 geloof ik hihi. Fijn weekend.
Lieve groetjes Miranda
Angelique zei…
Gelukkig had je wel al een idee wat je wilde maken. Mooi label met een toepasselijke tekst en bij jou staat de Rub-Ons zeker in de hoofdrol. Dat stukje had ik weer even gemist. En bij een ander vind ik het vaak heel leuk al die verschillende type letters door elkaar en bij mezelf niet. En dat opruimen valt ook wel mee hoor, ik heb nog een hoop te organiseren.
lieve groetjes Angelique
GerJanne zei…
Prachtig! Mooi gedaan en hoofdrol of niet het is een fleurig geheel. Ja ik merk het ook, nu corona een beetje weg lijkt is er weer van alles te doen en ben je veel drukker dan in Corona tijd.
Hobby is hobby hoor!
Daphne zei…
Hele mooie kleuren.
Super vrolijk, deze tag, ik kan mij voorstellen dat het een opvallende plak krijgt in je hobbykamer.
Tja en de tekst..... geen commentaar, haha, (ik ruim ook niet alles op, leg het gewoon neer en kan zelfs tijdens het knutselen een potloodje of schaar of lijmpen kwijt zijn, héél irritant eigenlijk)🤣
Diny zei…
Ook jouw kaartje ziet er vrolijk uit in deze kleuren Nancy!
Groetjes Diny
Trijntje zei…
Wat een mooi vrolijk label. Jullie hebben elkaar leuk uitgedaagd. Zo leuk dat het het hele verschillende creaties zijn geworden… Groeten Trijntje
Leuk dat jullie elkaar weer uitdagen en wat een geweldige resultaten. Je label is heel kleurig en vrolijk geworden, mooi!

Hobbygroet,
Lisanne

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils