Elke donderdag een kerstkaartje... # 2022/37

 Ook op deze donderdag ben ik er weer met een kerstkaartje.
Zelfs 3 kaartjes voor de prijs van één..


Gebruikte materialen:
Christmas Star ZigZag Card: Studio Light SL-ES-CD257
DSP Studio Light en Maja
Tekststempel: Precious Marieke
Houten figuurtjes: Craft Sensations en Action

Een mooie, superhandige mal,
het kaartje kan in een gewone enveloppe,
nadeel is wel dat er weinig plaats is voor stempels of extra versiering.
Ik maakte de kaartjes al eind augustus tijdens onze vakantieweek in Holland,
ik had toen ook niet zoveel extra spulletjes bij,
ik zal nog eens moeten zoeken wat hier best bij kan.

Op het blog van 52 Weeks to Christmas
inspireren Ineke en Bep ons vandaag met hun kerstkaartjes.
Maakte je ook een kerstkaartje,
link het dan op het blog,
zo tof al die variatie aan kerstkaartjes elke week!

Straks ben ik er nog eens met een kaartje voor de reminder bij Cheerful Sketches.

Leuk dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier.

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Je@net zei…
Wat een mooie serie kerstkaarten, Nancy!
wat een mooi kaartjes met de sterren aparte mal is dat
groetjes ellen
Wat een prachtige kaart Nancy.
Groetjes Annemarie en Merit
Diny zei…
prachtige kaartjes heb je met de mooie stans gemaakt Nancy....en als je mooi DP gebruikt zoals jij gedaan hebt heeft het verder niet veel nodig!
Groetjes Diny
Dat zijn drie prachtige kerstkaarten Nancy en deze stans is heel handig om wat drukker dessin-papier te gebruiken net als jij nu gedaan hebt. Dan hoeft er niets meer bij en de ster is ook al een mooie blikvanger vind ik.
Lieve groetjes Miranda
Nicolette zei…
Wat een leuke kaarten.
Groetjes Nicolette
Daphne zei…
Wat een leuk model.
Wat ik zou doen..... mooi dp gebruiken, dan hoeft er niet veel meer op dit model, dan is het al genoeg om de kaart kompleet te maken. Probeer dat maar eens.
Daphne zei…
Haha, ik plaats mijn reactie en lees daarna de reacties van de andere dames.
Iedereen heeft hetzelfde idee zie ik nu.....
Jantine zei…
Heel mooie kaarten, Nancy! Leuk model en mooi papier.
Groetjes,
Jantine
Freubelmina zei…
Hele mooie kerstkaarten Nancy, je wist er toch wel wat op te verwerken nog, mooi xx

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils