Doosje met Pronty Stencil Toolbox

Ik hou van doosjes maken.
In de nieuwe collectie van Pronty Under Construction zit ook een leuke 'Toolbox'.
De naam laat je al vermoeden dat de collectie redelijk stoer is,
maar je kan het doosje natuurlijk decoreren zoals je wenst.


Ik gebruikte voor mijn doosje het leuke boomstronkstencil,
en wat leuke kleurtjes distress oxide.
Hieronder een kleine stap voor stap die ik maakte voor Pronty,
niet iedereen raakt immers even makkelijk wijs uit de lijntjes op een dergelijk stencil.







Gebruikte materialen:
Pronty Stencil Tool Box A4– 470.803.097
Pronty Mask Stencil Boomstronk 15 x 15 cm – 470.801.062
Pronty Chipboard Labels A5 – 1492.001.029
Tekststempels: Marianne Design

Fijn dat je weer langskwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier.


Crealieve groetjes

Nancy






Reacties

Je@net zei…
Wat een leuk doosje heb je er zo van gemaakt, Nancy!
Marfien zei…
Toffe doosjes en goed uitgelegd, mijn complimenten
Nicolette zei…
Heel mooi gemaakt.
Groetjes Nicolette
Daphne zei…
Wat mooi gedecoreerd.
De kleuren zijn prachtig en niet zo stoer, dus deze set is ook prima te gebruiken voor minder stoere mensen😉.
Wat leuk dat je een foto tutoriol maakte.
Ellen zei…
Superleuke doosjes om te maken…thanks voor de uitleg!
Groetjes Ellen
Heel mooi en leuk doosje!

Hobbygroet,
Lisanne

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils