Workshop strandkaartjes

Vorige woensdag zou Angélique samen met Karin en 2 vriendinnen van Karin een workshop volgen bij Caroline.  Ze zouden strandkaartjes stempelen.  Omdat Caroline nog een plekje vrij had aan haar tafel en we toch al aan het kijken waren wanneer we nog eens zouden afspreken leek dit een perfecte gelegenheid.

In de voormiddag hebben we wat gespeeld met alcoholinktjes, daarna lekker buiten geluncht en dan gingen we naar Caroline.  We werden er SUper gastvrij verwelkomd, we kregen elk een te pimpen doosje met 4 kaarten en enveloppes, 2 grotere kaarten, en dan nog een kaart met bijpassende enveloppe, elk had één van de nieuwe SU-kleurtjes...


Mijn strandkaartjes, ze passen perfect in het doosje.
Wat een leuk kado-ideetje!
Het kaartje op het doosje heeft 'juf' Caroline voor me gestempeld,
ik voelde me op een bepaald moment zo moe dat ik efkes pauze moest nemen,
dankzij Caroline had ik zo toch een afgewerkt doosje.

Dit zijn de grotere kaarten, met een matlaagje,
het plaatje iets uit het midden geplakt, 
zo kon er bijvoorbeeld opzij nog een palmboom of zo,
ik heb er eentje bijgelegd voor het idee, maar heb er geen bijgeplakt, 
ik hou van onze Noordzee, en die is zonder palmbomen ;-)


Hier zie je nog eens alles samen,
het kaartje met het jurkje  moet ik nog plakken 
en er een mooie tekst bijstempelen.  
Leuk he dat jurkje!


Het was een gezellige namiddag, 
tof om weer eens samen aan de knutsel te gaan,
leuk om Angélique, Caroline en Karin nog eens terug te zien!

Jammer dat we vergaten om een foto van ons allen te nemen!

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Freubelmina zei…
Klinkt als een gezellig samenzijn en met zulke mooie creaties als resultaat, gaaf hoor Nancy xx
Gerrina zei…
Oh wow wat een super mooie serie! Klinkt als een gezellige tijd! Fijn dat dat weer kan... Groetjes, Gerrina
Eri zei…
Wow, je strandkaarten zien er super uit! Leuk om samen zo'n workshop te volgen!
Groetjes, Eri
karin zei…
Ook een leuke serie kaartjes die we samen hebben gemaakt.
Ik heb mijn kaartje met het jurkje ook al af, zal die binnenkort eens op mijn blog zetten.
Ja nu je het zegt, helemaal vergeten om een foto te maken van ons allen. Een volgende keer er eens aan denken.
groetjes,
Karin.
Gina zei…
Wat een leuke kaartjes allemaal ! Die met het strandthema, écht iets voor jou ! Heel mooi gemaakt ! Groetjes, Gina
Gezellig hoor zo samen met andere blogsters aan de knutsel, dat zijn al twee hobbies die gedeeld worden. Je hebt mooie strandtafereeltjes gestempeld Nancy en dat jurkje is ook heel leuk. Maar bovenal het weer samen kunnen zijn is weer top.
Lieve groetjes Miranda
Josje zei…
Mooi deze serie kaarten
Caroline zei…
Wat een supermooi setje heb je gemaakt. Een leuk cadeautje om te geven!
Groetjes Caroline
Trijntje zei…
Wat een superleuke strandkaarten..wat hebben jullie de tafereeltjes leuke gemaakt . Mooie zo met de achtergrond. Super geslaagd. Groeten Trijntje
mooie serie kaartjes

Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
Angelique zei…
Was een hele gezellige dag met mooie resultaten. Inderdaad jammer dat we geen foto hebben gemaakt. Een goede reden om het nog eens over te doen
Lieve groetjes Angélique
wauw, wat een leuke reeks zomerkaartjes ! tof
grtjs,martina
Daphne zei…
Heel erg leuk.
Ik ben ook dol op de zee en ik vind het tafereel op de kaartjes heel erg mooi.
Ik zou het ook zonder palmboom doen, want ik vind de kaartjes meer Nederlands dan buitenlands.
Marja zei…
Prachtige serie strandkaartjes en dan nog een bijpassend doosje erbij supermooi!
Is ook een leuk idee om aan iemand cadeau te doen.
Groetjes Marja.
Wies zei…
Hele mooie strandkaartjes en doosje. Zeker leuk om zoiets cadeau te geven. En gezellig om zo met elkaar creatief bezig te zijn. Fijn dat dat weer kan.
Nicolette zei…
Wow Nancy, wat is dit mooi gemaakt.
Groetjes Nicolette

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils