An-Na Swap 7 opdracht 5

 Vandaag zijn Angélique en ik er voor de laatste swappost met het leuke 'beestige' pakketje.


Zoals je ondertussen al wel weet maakte Angélique een tof pakket
met cardstock, dessinpapier
en heel wat leuke collectables-diertjes én accessoires.


De laatste opdracht is altijd een 'alles mag'.  

Ik maakte het kaartje al een tijdje geleden. 
In februari was mijn metekindje Jeroom jarig
en mijn pa vroeg of ik ook nog een kaartje wou maken dat hij dan kon geven. 
 Ik koos het wasbeertje uit en maakte dit kaartje:

Hier zie je het kaartje op zijn geheel,
het werd een easelkaartje,
goedgekeurd door pa én Jeroom...


Gebruikte materialen uit het pakketje:
Wasbeertje, kandelaar met kaars
Cardstock, rode streepjespapier
Aangevuld met koekjes, cupcakes, tekststempels en dessinpapier,
alles van Marianne Design.

Ik ben heel benieuwd naar de kaart van Angélique, jij ook?  
Haar blog vind je hier.

De komende 5 maanden werken we met een nieuw pakket,
iets totaal anders,
de eerste opdracht zie je op 10 mei...

Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

carla zei…
Ik ben daarjuist nog bij Angelique gaan kijken en je ziet wel een gelijkenis met deze deze materialen, maar toch ziet het er nog heel anders uit.
Een mooie easelkaart voor je metekindje van 8. Zie dat wasbeertje maar smullen van al dat lekkers, een echt feestje voor hem.
Knap gemaakt Nancy.
Groetjes,
Carla
Irene zei…
Jeroom zal geglunderd hebben bij het zien van deze leuke kaart! Ik ben benieuwd naar het volgende pakket en al het moois dat jullie gaan maken!
Fijne zondag XxIrene
Enny zei…
Een prachtig kaartje Nancy ! En hartelijk dank voor je mooie verjaardagskaart, ben er heel blij mee ! Nee, ik ben ook niet naar Art Specially geweest, hopelijk volgend jaar. Groetjes, Enny
Daphne zei…
Ach wat schattig weer.
Het pakket zal nu wel zo goed als op zijn, jammer hè?!
Ik ben heel benieuwd naar de volgende maanden want jullie schrijven allebei dat het een uitdaging wordt en heel iets anders is......
karin zei…
Wat een leuk kaartje, prachtig gemaakt Nancy.
Groetjes,
Karin
Je@net zei…
En deze kaart is ook al zo super leuk geworden!
Nicolette zei…
Jij hebt er ook zo'n leuke kaart mee gemaakt.
Groetjes Nicolette
Eri zei…
Wat heb jij ook een leuke kaart gemaakt met de restjes uit het pakket Nancy! Het is elke keer leuk om te zien, hoe verschillend jullie kaarten zijn.
Groetjes, Eri
Diny zei…
Wat een gave kaart heb je van het leuke pakket gemaakt Nancy!
Groetjes Diny
Prachtig gemaakt Nancy enig de wasbeer die aan het snoepen is.
Margreet zei…
Wat zal Jeroom genoten hebben van die smullende wasbeer!
Ben benieuwd naar het nieuwe pakket.
xxx Margreet
Marfien zei…
Een vrolijk en lekker kaartje, krijg al zin in taart . . .
Angelique zei…
Superleuke kaart voor Jeroom, de wasbeer zit de smullen van de cupcake en dan nog allemaal koekjes erbij. Mooi om er een easelkaart van te maken, leuk hoe het streepjes dp terugkomt bij de cupcake.
Spannend om aan het nieuwe pakket te gaan beginnen.
lieve groetjes Angelique
Caroline zei…
Heel leuk gemaakt met de wasbeer!
Groetjes Caroline
Hermien zei…
Super leuk kaartje Nancy, het wasbeertje neemt het ervan!

Groetjes Hermien
Gina zei…
Superleuke easelkaart ! Heel leuk met het poesje. En dat designpapier op de cupcake past perfect! Groetjes, Gina
GerJanne zei…
Wat een gaaf kaartje voor Jeroom! Die wasbeer blijft erg leuk en het pakket zag er ook top uit. Nu weer een nieuwe he? Wat is het leuk om elkaar uit te dagen, he?

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils