Happy belated birthday

 Op een FB-groep stond dit kaartmodelletje in de kijker,
bij De Egel vragen ze een 'te laat'-verjaardagskaart met meerdere vouwen,
dit werd mijn kaart:


Gebruikte materialen:
DSP Sunshine & rainbows - SU
Stempel: Snailed it - SU
Slakje, postzegelstans en vlopje: Snail dies - SU
Tekststempels: Snailmail - Marianne Design CS0899

Ik ben wel blij met dit kaartje,
het is natuurlijk niet zo best om een kaart te laat te versturen, 
maar zo'n knipoog maakt dat misschien toch een beetje goed...

Tof dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo:
De Egel
# 139 - Verjaardag, te laat, met meer dan één vouw
Cardz4Galz: # 170 - Fun Folds

Reacties

Wat een prachtige kaart Nancy!.
Irene zei…
Als je zo'n latertje krijgt ben je alleen maar blij, wát een leukerd Nancy!
XxIrene
Ans Gilbert zei…
Prachtige kaart in hele mooie kleurtjes, leuk model en wat een gave stempel,
Groetjes,
Ansx
Nicolette zei…
Mij mag je zo'n leuke kaart wel sturen, hihi.
Groetjes Nicolette
Elizabeth zei…
Leuke kaart, Nancy! Mooi, vrolijk papier!
Diny zei…
Wat een gave kaart Nancy....niet erg om hier even op te moeten wachten!
Groetjes Diny
Gerrina zei…
Het ziet er heel ingewikkeld maar heel mooi uit! Lekker vrolijk die kleuren! Groetjes, Gerrina
Daphne zei…
Zo raar..... ik vind het ook nooit zo leuk om een te laat kaart te sturen maar om ze te krijgen vind ik eigenlijk hartstikke leuk.
Ik ben nl gek op echte post en op je verjaardag krijg je vaak veel kaartjes, dan is zo'n te laat kaartje echt een kadootje want die komt op een dag dat je eigenlijk geen post verwacht.
Wat een leukerd, deze slak kaart.
Met bijbehorende tekst helemaal leuk.
Je gebruikte mooi, vrolijk papier, dat maakt de halve kaart al.
Ik zou hier heel blij van worden!
Eri zei…
Gave kaart met die prachtige enkleurrijke papiertjes.
Groetjes, Eri
Margreet zei…
Wat een tof modelletje, Nancy. En die slak maakt het helemaal goed als je dit kaartje te laat binnen krijgt.
xxx Margreet
Marja zei…
Wat een gaaf model je hebt er een supermooie kaart mee gemaakt!
Fijn dat je meedoet bij De Egel.
Groetjes Marja Dt.
Leuke kaart Nancy...en natuurlijk ben ik ook weer jou blogvolger geworden. Superleuk om elkaar ook te kunnen inspireren.

groetjes, Petra
Nelleke zei…
Helemaal leuk Nancy en al helemaal als je deze mooie kaart mag ontvangen want dat is die. Dank je wel voor jouw bijdrage aan de Egel. Groetjes, Nelleke
Dawn Phillips zei…
This is fabulous. The papers are beautiful and I love the fold. If you are going to get a belated card then one like this would surely make up for missing the actual event. Thanks for joining us at Cardz4galz. Love Dawn x
Gina zei…
Wat een leuke vouwkaart ! Heel leuk slakje en mooi ingekleurd . zie ik dit nu goed, zijn dit allemaal aparte smalle papierstrookjes? Heel leuk gedaan ! Groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils