Kleurenkaartenteam # 2022/04 - Crèmewit en kraft

 Op deze laatste woensdag van april is het weer kleurenkaartenteamdag,
een initiatief van Martina om blogland te laten kleuren met kaartjes in 2 kleuren,
evt. aangevuld met wit en/of zwart.
Bij het crèmewit van GerJanne koos Henriet deze maand kraft als nieuwe kleur.

Een prachtige kleurencombinatie,
het lukte me helaas maar om één kaartje te maken.


Gebruikte materialen:
Stempels: Celebrate sunflowers
Stansen: Sunflowers dies
inkt: Crumb Cake

En hier nog eens met het labeltje leesbaar:


Ook benieuwd naar de andere kaartjes in kraft en crèmewit?
Alle blogadressen vind je bij Martina natuurlijk!
Zin om mee te doen?
Volgende woensdag kondigt Martina het nieuwe kleur bij kraft aan,
en vanaf dan kan je je aanmelden!

Dit was de inspiratiefoto:


Ik ga in de komende dagen zeker bij iedereen langs, 
we zijn echter een paar dagen met vakantie
en ik ben 's avonds toch wel moe als we wat gaan wandelen of gaan fietsen zijn...
Het wordt dus een blogrondje in etappes...
Morgen ben ik er weer met een kerstkaartje,
bij 52 Weeks to Christmas start een nieuwe challenge !

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy




Reacties

Schitterende kaart in deze kleuren en wat voor een mooie stempel met stans. Super tekst Nancy! Fijne dag.
GerJanne zei…
Heel mooi kaartje Nancy! En 1 is genoeg he?
We zien je wel langs komen. Leuk dat je weer op vakantie bent. En dan moet je je zeker niet verplicht voelen iets te 'moeten'. Lekker genieten!
Sarah zei…
Allereerst geniet jij maar volop van je wandelingen en fietstochten. Je kaart is prachtig. Straalt een bepaalde sfeer uit. Tof met het verstopte label. Groetjes
Colien zei…
Mooi, fleurig kaartje in de KKT-kleurtjes!
Geniet van de vakantie!!
grtz Colien
Marfien zei…
Prachtig sereen kaartje Nancy, stuur deze maar aan jezelf, je bent nog niet helemaal fit, doe rustig aan . . . (moeilijk hè)
chantal zei…
Wat heb je dit mooi gemaakt. Hopelijk gauw weer helemaal fit
Liefs Chantal
Femminde zei…
Wat een mooie kaart is het geworden!! Echt een blikvanger.
Fijne dag verder!!
Groeten van Femminde
Diny zei…
Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt in de mooie KKT kleuren Nancy....ik vind hem schitterend!
Groetjes Diny
Nancy zei…
Hey Nancy,
Als dat éne kaartje dan zo mooi is als dit hier, is de opdracht helemaal geslaagd!
Geniet nog van jullie vakantie!
Liefs,
Nancy
Creatiels zei…
Een hele knappe kaart heb je gemaakt. Geniet nog van jullie vakantie en luister ook naar je lichaam.
Groetjes en nog een fijne dag
Els
carla zei…
Een hele mooie kaart heb je in deze mooie kleurencombinatie gemaakt.
Tof gedaan.
Groetjes,
Carla
Wat heb jij een mooie kaart gemaakt, zeg. Echt tof!!!
Awesome card
Ik ben nu te vinden onder mijn nieuwe blognaam Claudia's kaartjes met een nieuw URL: https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
grtjs Claudia

https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
Jantine zei…
heel mooi met al die zonnebloemen, Nancy! Ik vind de KKT combinatie van deze maand ook prachtig, maar bij mij werd het ook niet wat ik wilde :-(
Jouw kaart is heel geslaagd.
Groetjes
Jantine
Gina zei…
Een hele mooie kaart in wit en kraft ! Geniet nog van je vakantie! Ik ben al benieuwd naar de foto's :) Groetjes, Gina
Henriët zei…
Prachtige kaart! Wat een mooie zonnebloemen heb je gebruikt.
Geniet van jullie vakantie!
Groetjes van Henriët
Angelique zei…
Hele mooie kaart, prachtig zijn de zonnebloem stempels en stansen. Geniet lekker van je vakantie.
lieve groetjes Angelique
Deze is helemaal geslaagd ! wat een tof kaartje om te geven en te ontvangen !
mooi gemaakt
bedankt voor je deelname voor het kleurenkaartenteam,
grtjs, martina
Joehoe, bij jou kan ik reageren voorlopig ! =)
Monique zei…
Je kaart is prachtig. De combi met stempel en stans vind ik tof!
Marijke zei…
Een prachtig kaartje Nancy en die bloemen zijn mooi gemaakt! Mooie combinatie! Geniet van de dagen uit en hopelijk gaat het steeds beter met je! Groetjes Marijke.
Daphne zei…
Zo'n "vol" kaartje zag ik nog niet veel, het zijn veel CAS kaartjes die ik zie.
Mooi hoor, de grote bloemen vind ik hele mooie blikvangers.
Wat fijn, even een paar dagen weg, lekker genieten hoor.
Daphne zei…
Ik had een reactie gegeven, maar lees bij veel bloggers dat ze ineens weer verdwenen zijn.
Nu is dat met die van mij dus ook zo.
Net sinds het er nog, nu is het weg.
Nelleke zei…
prachtig kaartje Nancy, prachtig hoe je alles gecombineerd hebt. groetjes, Nelleke
Margreet zei…
Het is toch niet verplicht om meerdere kaartjes te maken?
Deze kaart is prachtig met die bloemen!
Geniet van je korte vakantie en luister goed naar je lijf!
xxx Margreet
Caroline zei…
Heel mooi gedaan met die zonnebloemen liefs Caroline

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils