Vrolijk Pasen

 Op deze Paaszondag wil ik jullie een vrolijk Pasen toewensen,
al dan niet met veel eitjes in chocolade...

Ik kijk al een tijdje uit naar Pasen, dat was traditioneel familiedag bij ons. 
Sinds mijn pa in oktober voor 3 maand in het ziekenhuis belandde 
is hij hier niet meer geweest, wij gaan altijd naar daar.
Nu gaan we hem halen, zo blij dat hij nu eens kan komen, 
ik hoop dat de rit heen en terug niet te lastig voor hem zal zijn.

Dit paaskaartje maakte ik voor een paasketting op een facebookgroep.
Een ronde shakerkaart, de tekst gewoon geprint,
ik heb geen tekststempels voor Pasen...


Gebruikte materialen:
DP Ink drops earth: Craft Consortium
Cirkelmal: Marianne Design
Shaker: Marianne Design

De binnenkant:


Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve Paasgroetjes
Nancy


Reacties

Hermien zei…
Een mooi paaskaartje Nancy. Geniet van de paasdagen.

groetjes Hermien
karin zei…
Wat een leuk paaskaartje, het rijtje met haasjes is zo leuk.
Fijne Paasdagen.
Karin
Eri zei…
Een heel leuke kaart met al die kleine paashaasjes! Wat fijn dat jullie je Pa kunnen gaan halen! Geniet van deze Pasen!
Groetjes, Eri
Een hele leuke Paaskaart Nancy. Hopelijk gaat het goed met het halen van je vader, geniet ervan.
Fijne Paasdagen.
Lieve groetjes Miranda
Rina zei…
Een heel lief paaskaartje is het geworden. Gezelllig dat je vader weer naar jullie toe komt.
Toevallig laat ik deze week ook een kaartje zien met die grote ronde stans.
Groetjes Rina
GerJanne zei…
Wat ontzettend fijn dat je vader bij jullie kan komen. Dat is genieten voor beide partijen. Zeker na zo'n lange tijd.
Je kaart is superleuk! Een shaker blijft toch altijd bijzonder, he? Je hebt de binnenkant ook heel gaaf gemaakt.
Je@net zei…
Wat een lief paaskaartje heb je gemaakt, Nancy.
Fijne paasdagen gewenst!
Gina zei…
Zo leuk deze ronde kaart met die bloemenmal! Ook weer leuk aan de binnenkant versierd ! Groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils