Creative Sketchy Girls: # 71 - Dier op je kaart

 We zijn de 20ste vandaag,
dan start bij Creative Sketchy Girls een nieuwe challenge.
Na de schets van vorige maand is het deze maand weer een thema.
We willen graag (een) dier(en) op je kaart zien.

Onlangs zat ik tussen mijn SU-doosjes een stempel te zoeken,
toen ik de kikkerset zag leek het me wel leuk om hier eens een verjaardagskaartje mee te maken,
het moeten niet altijd opkikkerkaartjes zijn... 
Die beestjes vieren vast ook graag feest...



Het waterleliepapier van SU vond ik er wel leuk bij passen.
De slimlinemal is van Action/Avec.

Ook nog wat decoratie aan de binnenkant:


Met dit thema kan je alle kanten uit,
als er maar een dier op je kaart staat...
Alle info vind je hier,
deelnemen kan tot 19 mei.

Leuk dat je weer langskwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Wat een mooi papier, ik dacht eerst dat je zelf kunstzinnig aan de slag was gegaan, want jij bent altijd wel in om iets nieuws uit te proberen. Deze achtergrond is perfect voor de kikkers, erg leuk gedaan, groetjes Petra
karin zei…
Echt een rage die slimline kaartjes momenteel. Ik ben er nog niet aan begonnen.
Heel mooi gemaakt met dat prachtig DP.
Tot vanmiddag 😊
Groetjes,
Karin
Hij is geweldig mooie achtergrond en leuke kikkers, fijne dag.
Daphne zei…
Jij bent dus ook gevallen voor de grote snijmallen van Action, hihi.
Leuk is deze ook, het randje maakt het een beetje extra sierlijk.
Mooi papier en je hebt gelijk, die Kikkers hoeven niet altijd iemand op te kikkeren, die willen ook vast wel eens feest vieren.
Diny zei…
Wat een gaaf kaartje Nancy....zo leren we elke keer weer wat!
Groetjes Diny
carla zei…
Een mooie verjaardagskaart met de leuke kikkertjes en het DP past er inderdaad heel mooi bij.
Heel mooi gemaakt Nancy.
Groetjes,
Carla
Gina zei…
Heel leuk deze kikkertjes met het lelie design papier. Grappig dat ene kikkertje met zijn pootje uit de cirkel ! Mooi ook aan de binnenkant! Groetjes, Gina
Margreet zei…
Wat een vrolijke kikkertjes op je mooie kaart, Nancy. Wat een tof achtergrondpapier (ik dacht eerst dat je zelf met mixed media aan de gang was geweest).
xxx Margreet
Marfien zei…
Gezellig kaartje, ja ja, kikkers komen niet alleen bij zieke mensen :-)

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils