Kleurenkaartenteam # 2022/2 : Jeansblauw en koper

 Vandaag kleurt blogland in Vlaanderen en Nederland weer heel bijzonder 
dankzij het kleurenkaartenteam van Martina.
Vorige maand Roestbruin en Jeans,
nu koos Anita Koper bij het Jeans van Nancy Peeters.

Ik had al wat koperkleurige papiertjes bijeengezocht,
ik had ook al een ideetje,
maar toen kreeg ik van Caroline prachtig dessinpapier met koperkleurige foilmotieven
(Flowering Foils van Stampin' Up).
Het werden totaal andere kaartjes dan wat ik eerst in gedachten had,
deze keer allemaal kaartjes met dessinpapier in de hoofdrol...



Hier vond ik de combinatie van het lieve bloemetjespapier
met het stoere jeans en de jeanspocket wel leuk.  
En er past een labeltje in.
Ik had geen koperlint, dus maar een wit lint gekleurd met een stift van Nuvo...



De grote woordstans wou ik eerst met koperpapier gebruiken,
nu in jeans in contrast met de koperkleurige bloemen.


Dit ruitjespapier vond ik heel leuk,
een abstracte bloem van gummiapan erbij,
de tekststempel gestempeld met versamark
en dan met koperkleurig embossingpoeder bewerkt,
uitgestanst en gemat op koperkleurig spiegelpapier.


Hier zie je ze alle drie samen, 
jammer dat het glimmende van het koper
niet te vangen was in de foto...

Dit was de inspiratiefoto,
ik ben heel benieuwd wat de andere leden van KKT deze maand maakten.
Jij ook ?
Je vindt alle blogadressen bij Martina,
enne... als je volgende maand ook eens mee wil doen,
volgende week woensdag vind je de nieuwe kleur bij koper
in het blogbericht van Martina!

Leuk dat je weer langskwam,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier.
Dankjewel !


Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Freubelmina zei…
Het is toch een combinatie die je niet snel kiest denk ik maar jij maakte er maar liefst 3 mooie kaarten mee Nancy xx
Schitterende serie kaarten Nancy , fijne dag.
Sarah zei…
Maar liefst 3 kaarten, knap. De eerste vind ik de leukste. Dat zakje erop maakt het! x
Je@net zei…
Mooie combi en wat zijn de kaarten leuk geworden, Nancy.
Jantine zei…
Tja, als je zulk geschikt dp krijgt, dan snap ik dat je kaarten ineens een andere richting inslaan. Ze zijn heel leuk, het papier is echt heel tof.
Groetjes
Jantine
heel tof gedaan
grtjs Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
Een hele mooie en stoere kleurencombinatie! Je kaart met deze kleuren is prachtig geworden

Hobbygroet Lisanne
Epie zei…
Wat een mooierd is het geworden Nancy, leuke combi met dit DP
Fijne dag Epie
!neke zei…
Gave serie zo !!!!
Groeten Ineke
hoi,
wat een leuke serie, mooie combi ook jeansblauw met koper.
groet Alma
Hetty P. zei…
Schitterende serie kaarten heb je gemaakt.
Zo mooi met de designpapiertjes.
Fijne dag,
Hetty
Wauw, ik was al blij dat ik 1 kaart wist te bedenken.
Wat een mooie kaarten.
Grietje
Daphne zei…
Ook jij maakte een serie van 3, leuk hoor.
Ze zijn alle 3 heel verschillend, maar door de kleuren passen ze toch goed bij elkaar.
Ik vind ze heel mooi maar denk dat die met de grote Happy Birthday in het jeans blauw mijn favoriet is.
marijke zei…
Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt met deze combinatie! En dan nog wel drie. Mooi gedaan en dat ruitjespapier vind ik zo leuk! Was een mooie combinatie! Groetjes Marijke.
Diny zei…
Wow....wat heb je gave kaartjes gemaakt in deze kleuren Nancy!
Bedankt voor het antwoord op mijn vraag.
Groetjes Diny
Marfien zei…
Zag het DP al bij Caroline, maar jij hebt er iets heel anders van gemaakt, het zijn toffe kaartjes geworden Nancy
karin zei…
Dat ziet er leuk uit Nancy. Vooral die met het pocket erop is geweldig mooi.
Groetjes,
Karin
Wilma zei…
Wat heb je een setje MOOIE kaartjes gemaakt Nancy. En alle drie zo verschillend.
Liefs Wilma ☺☺☺
Laurespage zei…
Nancy,
3 hele mooie kaartjes en alle 3 verschillend. En het dp papier kon niet beter passen.
Groetjes en nog een fijne, zonnige namiddag.
Groetjes, laurette
Femminde zei…
Dit is echt een super serie geworden!! Heel mooi gedaan.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
chantal zei…
Wauw wat een superserie. Ze zijn geslaagd. Ik vond de combinatie echt leuk gevonden
Liefs Chantal
Margreet zei…
Wat knap om zelfs 3 kaarten met deze lastige kleurencombi te maken. Maar ja, je had we hulp van prachtig DP. Het zijn mooie kaartjes geworden. Leuk dat we allebei een jeans kontzak hebben gebruikt.
xxx Margreet
Henriët zei…
Wat top dat je dat leuke papier kreeg. Past super bij de koperkleur van deze maand. Je maakte er 3 mooie kaarten mee.
Groetjes van Henriët
Wat een mooie kaart voor het KKT. Het papiertje met koperen bloemen is heel erg mooi, en het jeanszakje is heel leuk bedacht..Groetjes Ingrid.
Wat heb jij je lekker laten gaan ! leuke kaartjes zijn het geworden, geslaagd hoor, mooi gemaakt
fijn dat je er weer bij was deze maand, nog een fijne avond,
grtjs, Martina
Caroline zei…
Weer heel anders dan de mijne en dat met hetzelfde papier, zo leuk, liefsCaroline
Creatiels zei…
Een hele leuke reeks kaartjes zijn het geworden. Tof dat er in het pakket de juiste kleurencombinatie zat. En je hebt er mooi gebruik van gemaakt.
Groetjes en nog een fijne avond
Els
GerJanne zei…
Hoi Nancy, wat een mooie serie van drie! Ik vind het knap. Had met die ene al moeite! EN de nieuwe kleur mocht ik kiezen!
Nelleke zei…
Gave serie heb je gemaakt en mooi hoe het allemaal bij elkaar past en toch weer verschillend is. groetjes, Nelleke
Nancy zei…
Hey Nancy,

Leuke serie maakte je, ook al is het helemaal anders uitgedraaid dat je dacht... Tof te zien hoe iedereen zijn eigen idee over jeansblauw heeft... Deze kaarten zijn helemaal geslaagd!!

Liefs,
Nancy
Ze zijn super! Die met dat zakje is mijn favoriet, echt jeans!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils