Elke donderdag een kerstkaartje... # 2022/7

Op het blog van 52 Weeks to Christmas
vind je vandaag inspiratiekaartjes van Colien en Ineke.
Maar ik heb natuurlijk ook weer een kerstkaartje voor jullie.

Ik zag kort voor Kerst op FB een leuke kaart voorbijkomen
een 'pop up pillar card'
en heb deze proberen maken voor mijn pa.
Blijft makkelijk staan, dat was handig voor op het tafeltje in het ziekenhuis.


Gebruikte materialen: 
Elegant Raindeer: Impression Obsession
DSP: Snowy Winterland: Craft O'Clock
Micca

De kaart kon ook makkelijk platgevouwen worden om te versturen of af te geven.


Ik vond het een leuk modelletje,
 maar zou de volgende keer de 'pilaren' wel wat smaller maken voor een 'eleganter' effect.

Hieronder de link naar het filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=ZTu9EsxNHig

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo:
2 Sisters on the Blog: # 59 - Meer dan één vouw

Reacties

Hij is prachtig Nancy het model met het mooie papier en hert. Dank je voor de link eens kijken of ik het kan maken.
Freubelmina zei…
Wat een mooierd Nancy, je ziet deze in verschillende maten voorbij komen en dit is een mooie smalle…mooi gepimpt xx
Eri zei…
Een prachtige kaart heb je met dit leuke modelletje gemaakt!
Groetjes, Eri
GerJanne zei…
Prachtig, deze pilaren kaart. Kan me wel indenken dat je ze iets smaller zou willen doen. Of het middenstuk wat breder..
Jantine zei…
Leuke pilarenkaart, grappig hoe zo'n model dan ineens links en rechts tevoorschijn komt. Je hebt hem heel mooi, beetje robuust, gemaakt. Die zal mooi gestaan hebben op het ziekenhuiskastje.
Groetjes
Jantine
Epie zei…
Mooie modelkaart met de torens weerszijden en rendier int midden
Fijne donderdag en kerstgroetjes Epie
Prachtige pilarenkaart!
Groetjes, Caroline
Trudy zei…
Wat een mooie kaart en wat een prachtig model!
Handig dat je vader hem neer kon zetten in het ziekenhuis.
groetjes Trudy
Nicolette zei…
Heel mooi Nancy, ziet er best lastig uit om te maken.
Groetjes Nicolette
!neke zei…
Gave kaart , leuk model !!!!
Groeten Ineke
Marjan zei…
Heel mooie kaart! Mooi model ook en prachtig papier gebruikt. Het hert als middelpunt staat er gaaf bij.
Trijntje zei…
Wat een leuke model Nancy. de kaart is erg mooi . Groeten Trijntje
Wat een prachtige kerstkaart, mooi modelletje!

Liefs, Merit en Annemarie
Suzan zei…
Mooie kerstkaart heb je gemaakt Nancy!
Groetjes Suzan
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, leuk model en handig om opgevouwen te kunnen versturen, ook de afbeelding is leuk!
Groetjes,
Ansx
Diny zei…
Het is een hele mooie kaart Nancy!
En een mooi model ook....leuk gedaan!
Groetjes Diny
Gina zei…
Wat een heel bijzonder kaartmodel ! Heel mooie kerstkaart ! Groetjes, Gina
marijke zei…
Een heel mooi kaartje of eigenlijk een creatie! Heel knap gedaan hoor! Groetjes Marijke
Wat een mooi kaartje heb je gemaakt, leuk model. Dat zal je vader zeker gewaardeerd hebben. Fijne avond, lieve groet Anja.
Rina zei…
Wat een mooi modelletje heb je gebruikt voor dit prachtig kaarten in deze kleuren.
Groetjes Rina
Wat een mooi dp heb je gebruikt voor je prachtige kerstkaart Nancy.
Wat een mooi rendier!!
Dit leuke model heb ik ook al een paar keer gemaakt.
Groetjes Antje
Nancy zei…
Hey Nancy,

Ok, je gaat zelf wel goed beseffen dat dit een geweldige kaart is! Maar ik zeg het toch ook nog maar even voor het geval je zou twijfelen...
Het is een geweldige kaart!

Liefs,
Nancy

Een mooie kerstkaart in een leuk model Nancy. Mooi gedecoreerd.
Lieve groetjes Miranda
Daphne zei…
Wat een leuk model.
Ik hou hier heel erg van, van aparte kaart modellen.
Ik vind de pilaren wel mooi zo, vraag mij af of het mooier is als je ze smaller maakt, ik zeg, gewoon eens proberen en laat het dan maar gauw zien op je blog😉
Laurespage zei…
Een heel mooi model Nancy, en een kaartje met veel plooi- en vouwwerk. Ik bewonder jullie daar altijd voor als ik die in blogland zie, want aan mij is dit niet besteed.
Fijn weekend. Laurette
Lenet zei…
Prachtig kaartje , leuk zo die verschillene maten pilaren.Moet deze toch ook eens gaan proberen.
Nicolette zei…
En leuk dat je meedoet bij 2Sisters
Caroline zei…
Wat een leuk model! Toevallig zag ik net nog zo'n kaartje voorbij komen.
Dank je wel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog. Groetjes Caroline DT

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29