Elke donderdag een kerstkaartje... # 2022/8 - Challenge ruitjes/stipjes

 Op deze laatste donderdag van februari start er bij 52 Weeks to Christmas
traditiegetrouw weer een nieuwe challenge.
Marijke mocht het thema kiezen, en zij wil graag 
ruitjes en/of stipjes op kerstkaarten.

Ik ging voor ruitjes, vind ik altijd mooi!
Ik kleurde nog eens een digi van Bugaboo in, ik blijf die leuk vinden,
jammer dat die ermee gestopt zijn.
En om Marijke een plezier te doen nog een lintje met stipjes...

Gebruikte materialen: 
DSP Plaid Tidings: Stampin' Up
Tekststempel: Craft Emotions
Digi: Bugaboo

Bij 52 Weeks to Christmas zie je vandaag weer heel wat inspiratiekaartjes,
niet alleen van het team
maar ook van onze gastdesigners!

Ook zin om mee te doen?
Je kaart met ruitjes en/of stipjes kan je linken vanaf morgen
in het nieuwe bericht bij 52 Weeks to Christmas 
tot donderdag 3 maart om 23u55.
Je 'gewone' kerstkaartjes zien we graag gelinkt bij het blogbericht van vandaag.

Leuk dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy



Reacties

Schattig kaartje met de lieve beer en zijn mug of JOY
Margreet zei…
Wat leuk om weer eens een Bugabootje terug te zien. Ik vind het ook nog steeds heel jammer dat ze gestopt is.
Je hebt mooi DP gebruikt en leuk stippeltjeslint.
xxx Margreet
GerJanne zei…
Ah ja, ruitjes associeer ik op de een of andere manier altijd met gezelligheid. EN dat is precies wat dit kaartje is; Gezellig.
Leuke challenge ook!
Jantine zei…
Heel leuk afdrukje, Nancy, op je mooie kaart met ruitjes en stipjes.
Groetjes
Jantine
wat een mooi kaartje met het leuke dp en schattige stempeltje
groetjes ellen
Eri zei…
Wat heb je die gave digi mooi ingekleurd Nancy. Hij staat superleuk op al die ruitjes.
Groetjes, Eri
Freubelmina zei…
Wat een superschattig beertje op je mooie kerstkaart Nancy.
Hartelijk bedankt voor je prachtige verjaardagskaart, ben er erg blij mee xx
!neke zei…
Wat een leuke beer op je kaart !!!
Heel gaaf zo !
groeten Ineke
Trudy zei…
Super lief kaartje en wat een prachtig ruitjespapier heb je gebruikt!
Groetjes Trudy
Wat een schattig afdrukje Nancy en wat een gezellige kerstkaart heb je gemaakt met dat leuke ruitjespapier.
Lieve groetjes Miranda
Nicolette zei…
Weer een heel leuk kaartje.
Groetjes Nicolette
Een lief en leuk kaartje met dit schattige beertje

Hobbygroet,
Lisanne
Hetty P. zei…
Wat een leuke digi heb je gebruikt op je kaart.
Hij staat er zo mooi bij.
Fijne dag,
Hetty
Irene zei…
Dát is ook héél jammer maar gelukkig hebben we een aardig voorraadje van deze leuke digis en jouw kaart is super gezellig met die mooie ruit!
XxIrene
Josje zei…
Wat een leuke kaart is dit
Suzan zei…
Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Nancy!
Groetjes Suzan
marijke zei…
Ja een duperen leuk kaartje en die stipjes op het lint maken kom af! Mooi gedaan. Groetjes Marijke
Diny zei…
Wat een GAVE kaart Nancy....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny
Rina zei…
Een heel gezellig kaartje met die mooie ruitjes en dat lief beertje met zijn beker.
Groetjes Rina
Daphne zei…
Ach, kijk dat lieve beertje nou, hij is en beetje verlegen.
Leuk hè, stipjes en ruitjes, ik vind dat ik altijd zo leuk, zeker voor kerstkaartjes.
Lief voorbeeld, deze kaart van jou.
Ik moet wel lachen om je zin "om Marijke een plezier te doen ook nog een lintje met stipjes"🤣
Wies zei…
Mooie voorbeeldkaart met ruiten en stippen. Leuke digi heb je gebruikt. Ik vind het ook jammer dat Bugaboo gestopt is.
Groetjes, Wies
Angelique zei…
Prachtig en heel lief kaartje. Het dp doet me denken aan een pyjama van mijn opa van vroeger, niet akelig bedoeld, eerder een mooie herinnering. De digi is zo schattig met het beertje.
Drie mooie kaartjes maakte je voor het KKT, handig het dp met de koperen bloemen. Zeker het middelste dp is erg mooi.
lieve groetjes Angelique
Ik ben wat te laat met mijn KKT blogrondje maar het voordeel is dat ik meteen heel veel leuke kerstkaarten meepik! Bereleuk dit kaartje! Het ruitjespapier heb ik zelf ook en pas nog gebruikt. Ook je KKT kaartje is zeer geslaagd!
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie kerstkaart met het ruitjespapier en het stippel lintje, de digi super ingekleurd,
Groetjes,
Ansx
Wat een gezellige kerstkaart Nancy.
Leuk die ruitjes en stippeltjes als achtergrond voor dit schattige beertje met zijn grote mok chocolademelk.
Groetjes en fijn weekend, Antje
Marfien zei…
Leuke kaart, wat staan die ruitjes goed bij elkaar
Gina zei…
Hele leuke kaart met dit Bugaboo beertje ! Groetjes, Gina
Trijntje zei…
Wat een gezellige kerstkaart. Superleuk samengesteld. Groeten Trijntje

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils