Cheerful Sketches # 105: laatste reminder februari

 Vandaag vind je bij Cheerful Sketches
de laatste reminder voor de schetschallenge van februari.

Ik mocht voor mijn kaartje van vandaag
een feestelijke digi van Stampers Delights inkleuren:

Gebruikte materialen:
Digi A gift 4 U : Stampers Delights
ingekleurd met twinmarkers
DP JMA : Studio Light PPJMA01 en 02
Cirkelstans: Love2Craft
Tekststempel: Craft Emotions
houten bloemen (gekleurd met twinmarker): Action

Dit is de schets:



Deelnemen kan nog tot 28 februari.
Veel plezier!


 Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Prachtige kaart op en top voorjaarskleuren.
wat een schattig kaartje Nancy.
Liefs Annemarie en Merit.
Diny zei…
Een heel leuk kaartje Nancy!
Zijn dat houten figuurtjes?
Groetjes Diny
Daphne zei…
Leuk hoor.
De digi is er erg mooi.
Mijn kaart komt eraan, ik ben erbij deze keer.
Hermien zei…
Leuk kaartje Nancy.

Groetjes Hermien
Hele mooie reminder ! Leuke kleurencombi heb je gekozen

Hobbygroet
Lisanne
Margreet zei…
Mooie kaart in leuke kleurtjes.
xxx Margreet
Trijntje zei…
Wat een mooie kaart. De kleuren en het afdrukjezijn erg mooi. Groeten Trijntje
Trudy zei…
Wat een leuke kaart met dat lieve meisje!
Groetjes Trudy
Je@net zei…
Wat een leuk kaartje heb je met de schets gemaakt, Nancy!
Gina zei…
Hele leuke kaart met de sketch Nancy ! Mooi ingekleurd en ook leuk dat je de houten figuurtjes zelf een kleurtje kon geven ! Groetjes, Gina
Jantine zei…
Heel leuke reminderkaart, Nancy. Ik kom even niet zo erg aan challenges toe, ben al blij als ik hobbytijd vind. Maar je maakte een mooie kaart met de sketch. Leuke lentekleuren. Mag wel met dit herfstweer...
Groetjes
Jantine
Angelique zei…
Mooie, lieve kaart in de blauw/groene tinten. Je kleurde je digi prachtig in, zulk haar wil ik ook wel. Ook je bloemenkaart is mooi geworden.
lieve groetjes Angelique
Rina zei…
Wat heb je die Digi mooi ingekleurd en dan ook nog dat mooie papier er bij gecombineerd.
Groetjes Rina
je reminder kaart is superkaart
grtjs Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
GerJanneke zei…
Heel mooie reminder voor onze challenge, Nancy!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils