Elke donderdag een kerstkaartje ... # 2022/5 - Reminder challenge Kaars(en) op je kaart

 Deze week zijn we er bij 52 Weeks to Christmas
met reminderkaartjes voor de lopende challenge,
ik wil deze maand graag veel kaarten zien met één of meer kaarsen op.

Ik had nog een mooie stempel liggen van Marianne Design die ik nog niet zo vaak gebruikte,
ik wou die inkleuren met aquarelverf.
Het basispapier is geen aquarelpapier maar een soort grijs velourspapier,
dat ik vorig jaar kocht op de beurs in Nijkerk.  
Ik had toen gezien dat aquarel daarop wel een leuk effect gaf,
de verf trekt wel helemaal in het papier, 
maar ik vind het wel tof, eens iets helemaal anders...


Gebruikte materialen:
Slimline mini: Carlijn Design
Kaarsenstempel: Marianne Design TC0878
Tekststempel: Kerstpost by Marleen - Marianne Design CS1069
Touw : Artemio
Wow embossingpoeder Burgundy Red

Maakte je ook een kerstkaartje met kaarsen op,
dan kan je dit hier nog linken en zo meedoen met onze challenge.
Je 'gewone' donderdagse kerstkaartje
mag je linken bij het blogbericht van vandaag.

Leuk dat je weer langskwam,
ik probeer in de komende dagen ook mijn kerstkaartenblogrondje te doen,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

Wauw echt heel mooi ik snap dat je hier voor viel, fijne dag.
Margo zei…
Wat een toffe kaart, het lijkt wel een schilderijtje.
Groetjes
Margo
Nicolette zei…
Een prachtige kaart, de stempel moet je vaker gebruiken.
Groetjes Nicolette
Tante Kaat zei…
Een elegante kaart en dat papier met aquarelverf geeft inderdaad een prachtig effect.
Liefs, Katrin
https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog
Eri zei…
Een leuke kaart met al die kaarsen, en mooi ingekleurd!
Groetjes, Eri
Epie zei…
Waauuw mooie kaarsjes op je kaart Nancy , leuke techniek
En een mooie challenge , Fîjne dag
Groetjes Epie DT
Trijntje zei…
Wat een mooie kaart met deze stempel. Mooi in gekleurd. Groeten Trijntje
Freubelmina zei…
Een schitterende kaart met de sfeervolle kaarsen maakte je Nancy xx
Trudy zei…
Mooie kaart en wat super veel kaarsen heb je erop gezet!
Leuk stempel!
Groetjes Trudy
Marijke zei…
Dat is zeker een mooi effect met dit velourpapier! Heel mooi gedaan en deze stempel is ook een heel mooie! Een prachtig kaartje! Groetjes en een fijne dag! Marijke.
Margreet zei…
Ik had die stempel ook op het oog, maar wist zo gauw niet hoe er iets moois van te maken. Jij hebt me inspiratie gegeven. Wat een mooierd is dit!
xxx Margreet
Je kerstkaart vind ik prachtig Nancy, heel sfeervol en mooi van kleur voorzien. Net een schilderijtje.
Lieve groetjes Miranda
Scraptastisch zei…
Wow prachtig Nancy...goed gelukt zeg en jij bent de winner met de meeste kaarsjes denk ik! jammer dat je niet mee mag doen hè! maar wij genieten enorm van je voorbeeldkaart!
xx Gerie
Daphne zei…
Dat is nieuw voor mij, dat ken ik niet, het velours papier.
Het ziet eruit als wollig papier en de kleuren vind ik heel mooi, het klopt helemaal, deze kaart.
GerJanne zei…
Ja.... dat is ook zo. Dat papier heb ik toen ook op de beurs gekocht en die mevrouw zei toen inderdaad dat je er goed op kunt stempelen. Bedankt voor de reminder. En wat goed zoveel kaarsen!!!
Jantine zei…
Mooie kaart Nancy. Gave stempel! En mooi op dat velours papier.
Groetjes,
Jantine
mooie kaart Nancy met die kaarsen stempel, wij moesten nog even goed zoeken naar kaarsen , maar wat gevonden...leuke uitdaging.
Liefs Annemarie en Merit
Diny zei…
Wat een schitterende kaart Nancy....mooi stempelwerk!
Groetjes Diny
Wat een schitterende kaart Nancy!
Wat heb je de stempel met kaarsen prachtig ingekleurd.
Mooie kleurencombinatie.
Groetjes Antje
Wies zei…
Mooie kerstkaart. Leuke stempel van kaarsen en mooi ingekleurd met aquarel in zachte kleuren.
Groetjes, Wies
Caroline zei…
Wat een leuke stempel! Ik vind het er prachtig uitzien!
Groetjes Caroline
Rina zei…
Op dit papier komen die kaarsjes inderdaad heel mooi uit. Leuke opdracht heb je ons gegeven.
Groetjes Rina
Suzan zei…
Prachtig kaartje Nancy met die mooie kaarsenstempel,en dan zo mooi ingekleurd.
Groetjes Suzan
!neke zei…
Super mooi effect is dat !!!
Mooie kaart !
Groeten Ineke
Angelique zei…
Prachtige, elegante kaart met de grijze achtergrond. Hele leuke kaart voor Demi en wat grappig dat we allebei over het roze schreven. Hopelijk ligt hij morgen in de brievenbus. En we zullen ons zaterdag wel amuseren, ze wilde graag naar t Zusje gaan eten.
lieve groetjes Angelique
Angela zei…
Schitterend! Wat een supergave kerstkaart Nancy! Hele mooie elegante uitstraling!
Ans Gilbert zei…
De kleuren zijn echt super, wat is het een prachtige kerstkaart,
Groetjes,
Ansx
Gina zei…
Hoe mooi met deze vele kaarsen. Het aquarel op het velourspapier geeft een heel leuk resultaat. Groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils