Girlz Creative Crafts : # 22 - Geïnspireerd door een liedje

 Vandaag start bij Girlz Creative Crafts een nieuwe challenge,
na de witte kaartjes van vorige maand,
is het deze maand een heel bijzonder thema:
laat je inspireren door een liedje...

Vergeet niet dat we bij Girlz Creative Crafts niet met digi's werken,
kaartjes met plaatjes, prentjes, 3D, ... zijn welkom
en sinds vorige maand mag je ook gestanste opbouwfiguurtjes gebruiken
(denk aan Collectables van MD, de patooties van Jocelijne, Mon Ami van Noor, ...)

Ik had onlangs bij een bestelling bij Doe@ding een aantal knipvellen ontvangen,
toen ik dit plaatje zag, moest ik geen liedje meer zoeken...
Lady in Red van Chris de Burg speelde spontaan in mijn hoofd.


Gebruikte materialen:
Plaatje uit knipvel Welness: Joy Crafts
DP: Gummiapan
Tekststansen: Carlijn
Brad: DécoTime
Plakparels: Craft Sensations

Ook zin om mee te doen met deze leuke challenge?
Dat kan tot 14 maart.
Alle informatie vind je hier.
Veel plezier!
Ik ben benieuwd naar jullie liedjes en kaartjes!

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier.

Crealieve groetjes
Nancy




Reacties

!neke zei…
Mooie sterke kaart !!!!!
Groeten Ineke
Eri zei…
Wat past de kaart mooi bij het liedje!
Groetjes, Eri
Margreet zei…
Mooie kaart bij een mooie song. Eén van mijn favoriete liedjes.
xxx Margreet
GerJanneke zei…
Heel mooi kaartje! Ik heb dit liedje eens in het echt gehoord bij een concert van Chris de Burgh in Rotterdam. Oh wat lang geleden is dat! EN nog steeds een heel mooi liedje.
Ik reageer even met mijn andere account, want ik word al vier dagen geplaagd door de robot die me spelletjes laat doen en dat kost me veel te veel tijd;-) Dat zal je snappen,
Groetjes,
GerJanne
Marfien zei…
Dat snap ik helemaal, tof liedje met een mooi plaatje gevat in een mooie kaart
Freubelmina zei…
Een geweldig kaartje en ik dacht ook meteen aan dit mooie liedje en nu krijg ik dit niet meer uit m’n hoofd….bedankt Hihi xx
Caroline zei…
Leuke kaart maar het liedje vind ik echt VRESELIJK haha
Groetjes Caroline
Nicolette zei…
Een hele mooie kaart Nancy. Dit was het eerst nummer waar mijn man en ik op "schuifelde", haha.
Groetjes Nicolette

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils