Spelen met Panpastels #2

Woensdag ben ik weer naar Antwerpen gespoord voor het nieuwe atelier bij Elke
Net als de vorige was het spelen met de 'pannetjes',
en deze keer maakten we een pop-upkaartje.  
Ik vond het echt een supertof atelier!  

Dit was het resultaat:


En eerlijk is eerlijk :
de bloem bovenaan was eigenlijk niet de bedoeling,
maar ik had dus eventjes niet zo goed opgelet
en mijn kaart lag ondersteboven
en dat bemerkte ik pas na het stempelen van de bloem... 
Gelukkig had ik de tekststempel nog niet gezet,
anders had ik niet het verspringende pop-upeffect gehad! 
Weer iets bijgeleerd dus...
Achteraf bekeken vind ik het wel mooi met die bloem bovenaan...

En ook:
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan... 

 Deze quote vind ik ook heel tof:

 
 Hier nog een paar foto's:



Deze foto plaatste Elke op haar Facebook:


Dit weekend zijn we in de Ardennen, dicht bij Maredsous.  Mijn man had gepland om te gaan geocachen met zijn zus en een aantal cachevrienden.  Ik blijf in de gite, onze jongste heeft binnenkort examens, en zonder iemand in de buurt is hij te snel afgeleid en zou er van studeren helaas niet veel in huis komen.
Ik heb alvast papier en mijn panpastels en wat stempels mee, waarschijnlijk zien jullie in de komende weken wel nu en dan een kaart met de pannetjes voorbijkomen als die dan tot een kaart verwerkt zullen zijn!

Maandag ben ik terug voor de nieuwe challenge bij Creative Sketchy Girls.

Enny, welkom als nieuwe volgster van mijn blog!

Leuk dat je op blogbezoek kwam. 
Tof als je een berichtje achterlaat, ik lees de reacties altijd met veel plezier!
Dankjewel!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Dora zei…
Niets mis mee. Mooie bloemen gestempeld, prachtige kaart ermee gemaakt
Wat mooi! Ik vind het juist mooi de afdruk vd bloem bovenin!
Groetjes Anita
Valerija zei…
Wonderful pop-up card. Love the design and the colours.
Valerija xx
Diny zei…
Ik vind je kaart juist leuk met de extra stempel van de bloem Nancy....wat leuk gedaan!
Groetjes en geniet in de Ardennen,
Diny
Hermien zei…
Super mooi resultaat nancy. Ik hoop dat het weer een beetje meevalt in de Ardennen...Soms moeten we de kinderen nog een beetje sturen hé.

Groetjes Hermien
Marianne zei…
Heel erg mooi Nancy
Sylvia zei…
Supermooi, Nancy.Prachtige bloem.Geniet ze in de Ardennen.

Groetjes, Sylvia.
Je@net zei…
Een prachtige kaart, Nancy, maar ook een geweldige quote. Die ga ik onthouden.
Een fijn weekend gewenst!
Marjan zei…
Erg mooie kaart en die extra bloem vind ik er heel mooi op!
Judith zei…
Super er super gaaf uit ook het model kaart is top.
Groetjes van Judith
Nota Bene zei…
Haha, ik ben ook helemaal in de pop-upkaarten de laatste tijd (binnenkort meer). Deze is in elk geval supermooi. Als je niet gezegd had dat die ene bloem daar niet hoorde te staan, dan had ik het nooit geweten, ze past er perfect.
Veel plezier in de Ardennen!
Groetjes, Nele
Irene zei…
Wat prachtig Nancy, gaaf pop-up-model en zulke mooie kleuren!
Fijn weekend, xx Irene
Margreet zei…
Wat heb jij lekker met de pannetjes zitten spelen Nancy....wat een mooi resultaat! En ik vind die bloem bovenin juist mooi!
Veel plezier in de Ardennen. Ik denk dat het niet eens een straf is om 'verplicht' in de gite te blijven. Geniet van je weekendje weg!
xxx Margreet
Eri zei…
Een prachtige pop-up kaart! Mooie kleuren, en de bloem bovenin past er perfect! Fijn weekend in de Ardennen, hier is het echt weer om te knutselen!
Groetjes, Eri
Mariken zei…
Leuk hè, workshop bij Elke! Je leert er altijd zoveel! Dit is ook weer zo mooi. Gezellig, weekend weg, geniet ervan, en succes daar met de studie!
angelicaatje zei…
Ziet er geweldig uit Nancy ............ nu natuurlijk benieuwd naar je pannetjes ....maar die komen vanzelf voorbij schuiven toch.
Sarah zei…
Mooi Nancy. En 'van wacht zijn' in de gite met je knutselgerief, dat lijkt me helemaal ok. Enjoy!
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
eigenlijk vind ik jouw kaart met de extra bloem nóg mooier, dus is het helemaal geen mislukking ..Lekker om met knutselspullen in de gite te blijven, wij zien de resultaten vast weer voorbij komen,
groetjes,
Ans
!neke zei…
Mooie kaart Nancy !!!
En ik dacht " pannetjes" .
Maar heb het door !

groeten Ineke
Rosina zei…
Heel mooi dit pop-up kaartje Nancy...heel mooi die gestempelde bloemen erop...KNAP gedaan weer...
en verstandig om lekker knutselspulletjes mee op weekend te nemen...we zien het resultaat wel verschijnen hier...

groetjes Rosina
Hetty zei…
Mooie kaart !!!
Leuk dat je een extra bloem hebt, eigenlijk wel erg mooi ...
Veel plezier in de Ardennen.
Groetjes Hetty
Monique zei…
Wat een mooie kaart Nancy. Het stoort helemaal niet hoor een extra bloem. En wat niet weet, wat niet deert zeggen we hier dan. Het is echt weer om te freubelen en wacht te houden ;-))
Lieve groetjes Monique
Marja zei…
Wow Nancy dat heb je mooi gemaakt!
Vind de extra bloem juist leuk erbij.
Groetjes Marja.
Karla zei…
Het resultaat is prachtig Nancy, een hele mooie kaart en mooie kleur.
Fijne zondag.

Groetjes Karla
GerJanne zei…
Juist leuk die bloem bovenaan. Ik had echt gedacht dat het zo de bedoeling was geweest, hoor. Workshops zijn altijd erg leuk.je leert elke keer wat bij. Ben benieuwd of jij niet te veel was afgeleid... hihihi...groetjes,
GerJanne
Christine zei…
Wat een superkaart! Jazeker, je wordt het meest creatief van door het oplossen van fouten die vaak de leukste onverwachte effecten opleveren. Anders zou je daar helemaal niet aan gedacht hebben.
Ga deze kaart zeker een keer maken, dank voor de inspiratie.
Leni zei…
Nancy , schitterend kaartje en mooie bloem !!!
groetjes Leni
lenywim35 zei…
Mooi Nancy. Jij weet het, maar wij niet. Vind het prachtig. grts leny
Enny zei…
Een prachtige kaart, en die "verkeerde" bloem staat er supermooi ! Ik hoop dat jullie een heel tof weekend in de Ardennen hadden ! Groetjes, Enny
Margo zei…
Aha ... nu weet ik wat je moest studeren .... ja hier moeten ze toch ook 'in het oog' gehouden worden ... Der is ook gewoon zo veel afleiding he ! En die mobieltjes plakken gewoon in hun hand ... :)
Veel succes want de examens vind ik altijd een stressy periode !
Je kaart is prachtig en erg mooi met de extra bloem !
Supergoede quotes trouwens !
Groetjes
Margo
zo zie je maar weer, een keer een fout maken hoeft niet erg te zijn, bedenk gewoon een oplossing om er alsnog iets moois van te maken. Dat is je zeker gelukt, je kaart is schitterend! groetjes Petra

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils