Hello

Vorige week kocht in de Wibra (kom ik telkens voorbij tussen het werk en de  bushalte) een kartonnetje met 6 'exotische' buttons (één euro, een koopje dat je toch niet kan laten liggen...).  Toen ik maandag de schets van Mojo Monday zag dacht ik al onmiddellijk dat ik één van de grootste op mijn kaartje zou willen verwerken.

Makkelijker gezegd dan gedaan...  Zoek maar eens papier dat mooi matcht met een watermeloen...  Het goeie 'rood', dat lukte nog, het goeie groen, mmm, met bolletjes, neen, ja, ...  En dan zag ik in de Action een blokje met exotische motiefjes, 'zou ik durven?', ja dus!



Dit werd het dus!  Ik kon het nog niet tonen aan mijn zoon, die is gaan solliciteren voor een vakantiejob voor deze zomer, maar hij is gek op watermeloen, hopelijk ook op dit kaartje!

Gebruikte materialen:
Ronde mallen: CreaNestLiesXXL
VogelDP: Craft Sensations
Bolletjespapier: Décotime
Button: Wibra

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat. Ik lees die altijd met veel plezier!
Dankjewel!
 
Crealieve groetjes 
Nancy


Challenges en zo:
Mojo Monday: # 487
City Crafter Challenge Blog: #  352 - tutti Frutti

Reacties

Die buttons Zijn zeker leuk. Je kaart is prachtig Nancy.
Gr Anita
Je@net zei…
Super gave button en op deze mooie kaart komt ie prima tot z'n recht!
Danielle zei…
Wat een leuke materialen heb je gebruikt. Ik word helemaal blij van je tropische vogelpapier. Prachtig!!
Nicolette zei…
Een grappig kaartje met deze button.
Fijn weekend,
Groetjes Nicolette
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
wat een gave kaart! je hebt mooi papier gevonden en je button past er perfect bij, ik ben er helemaal weg van,
groetjes,
Ans
!neke zei…
Nou Nancy !!!! Het is je heel goed gelukt
om alles bijenkaar te vinden !!!!
Mooie kaart !!!!
Hoi Nancy,
Leuke mooie kaart met deze tropische vogels .
Groetjes Doris
Hermien zei…
Mooi zo de button als blikvanger, hoewel het papier natuurlijk ook opvalt zo mooi is het!

Groetjes Hermien
GerJanne zei…
Heel leuk Nancy! Soms kun je bij Wibra tegen de leukste dingen aan lopen! En dan vallen ze vanzelf in je mandje. Je zoon gaat het vast leuk vinden!
GerJanne
Eri zei…
Wat een fleurige kaart is dit geworden! Alles past perfect bij elkaar!
Groetjes, Eri
Margreet zei…
Hobbyspullen hoeven niet altijd duur te zijn...dat bewijs jij maar met dit smakelijke en mooie kaartje. Hopen dat zoonlief aangenomen wordt en je kaartje leuk vindt!
xxx Margreet
Nota Bene zei…
O, ik word zo vrolijk van deze zomerse kaart - nu de lente in het land is, mogen we toch weer aan de zomer beginnen denken hé? Hopelijk heeft je zoon de vakantiejob gekregen!
Groetjes, Nele
Rosina zei…
Heel mooi en fleurig kaartje Nancy...het was wel ff zoeken maar je hebt de perfecte match gevonden met die leuke papiertjes...Hopelijk heeft je zoon het vakantiebaantje gekregen...

groetjes en een fijn weekend
Rosina
Leuke kaart en ik sneup ook altijd graag door de wibra laatst nog leuke stempels meegenomen.
Groetjes Anita
Angelique zei…
Leuke en mooie zomerse kaart, hele mooie kleurtjes. Tja, dat zijn van die winkels waar het altijd moeilijk is om met lege handen weg te gaan. Fijn dat je die stiften gevonden hebt. Ik hoop dat Dimi de job gekregen heeft.
lieve groetjes Angelique
cotnob zei…
A fabulous card Nancy, beautiful papers.
Pauline - Crafting with Cotnob
x
Sylvia zei…
Heel mooi geworden,Nancy.Het is je goed gelukt met de kleuren.Wat een leuke exotische vogels.Het inderdaad een mooie button.Nu heb ik spijt dat ik de buttons bij de Action heb laten liggen:)..Nu ik zie wat een leuke kaart je ermee kan maken.Fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.
Valerija zei…
Gorgeous card Nancy! Love the tropical feel.
Valerija xx
karin zei…
Missie geslaagd wat kleurstelling betreft! Mooi kaartje.
Groetjes,
Karin
Marjan zei…
Nou dat matcht toch heel goed! Fijn dat je dat papier dan vond en wat een mooi en vrolijk kaartje!
Hetty zei…
Wat een leuke kaart !!!
Hopelijk voor een werkende zoon.
Groetjes Hetty
Sarah zei…
Wat een toffe kaart! Heel zomers.
Bij CCCB is het nu tutti frutti en met jou meloen kan je hem daar linken. Leuke koopjes deed je! Xx
lenywim35 zei…
Heel zomers kaart Nancy. Ik ben maar weer aan een kerstkaart begonnen. grts leny
Gina zei…
Soms lijk ik al eens een post te missen in mijn bloglijst, zoals deze... Hele leuke kaart Nancy. Brengt je zo in vakantiemodus ! Groetjes, Gina
Stella zei…
Dat schijfje meloen springt er echt uit, Wat een superleuk kaartje! En past perfect bij onze challenge. Wat superleuk dat je meedoet bij CCCB; dank je wel!
Ros Crawford zei…
What a lovely card this is! Thanks so much for playing along at CCCB!!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils