Kleurenkaartenteam # 2017/3 : Babyroze en kraft

Ik heb een jarige thuis vandaag, maar zijn verjaardagskaartje komt binnenkort, ik wou het mijn ventje toch niet aandoen om hem een roze verjaardagskaartje te geven, ook al is er dan kraft bij verwerkt... Waarom deze kleurencombi vandaag?  De titel van het blogbericht zegt het al: kleurenkaartenteamdag want het is de laatste woensdag van de maand.  Na het blauw met babyroze  van februari koos Sarah voor kraft als nieuwe kleur, vind ik wel mooi bij het roze.


Ik zocht onlangs wat inspiratie op pinterest voor mijn Chinese ballonmal en zag toen kaartjes waarbij een happy-birthdaystans als touwtje gebruikt werd.  Dit heb ik onthouden en nu uitgeprobeerd.  Geen diertjes die de ballon dragen zoals op pinterest, maar ik heb het touw 'vastgemaakt' aan de fiets.  Deze mooie stempel kreeg ik van een lieve blogdin, maar had ik nog niet gebruikt, de stempel bleef op mijn werktafel liggen 'roepen' en vond ik hier wel mooi bruikbaar.


Gebruikte materialen:
Ballonmal en happy: AliExpress
XX..XX: Tiny Words - Joy 6002/0442
Tekstmal: Lawn Fawn
DP: Studio Light PPSL41
Stempel: Craft Sensations

Tot morgen voor de wekelijkse kerstkaart!  
Dan gaat ook de nieuwe challenge van 52 Weeks to Christmas van start!

Fijn dat je op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat, ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!
Dankjewel!
Breng je ook een bezoekje aan de andere dames van het Kleurenkaartenteam? 
Deze maand zijn we met 33!
De 'adressen' vind je hier.

Crealieve groetjes
Nancy



Challenges en zo:
Crafting from the Heart: # 152
Crafting with Friends: # 39
Crafty Sentiments Designs

Reacties

Diny zei…
dat is leuk gedaan Nancy....inderdaad een soort touwtje van letters! Gefeliciteerd met je jarige Job! de bloemen en de ballonnen die ik op mijn kaartje gebruikt heb zijn onderdeel van de fiets uit China.....
Groetjes en tot morgen met een kerstkaartje....moet het nog zien te maken vandaag!
Diny
Wat een hele leuke kaart Nancy, die tekst die de ballon vasthoud, heel grappig!!

fijne dag liefs Annemarie
Marja zei…
Heel leuk gedaan Nancy!
Het kraft met roze is een mooie combinatie.
Groetjes Marja.
Leuke kaart Nancy!
Groetjes Anita
Gina zei…
Leuke kaart geworden Nancy en gefeliciteerd met de verjaardag van je man! Groetjes, Gina
Scraptastisch zei…
Wat een gave ballon Nancy, vooral het tekst touwtje en ook je stempeltje die lag te roepen gebruikt, haha mooie kaart geworden! Gefeliciteerd met de jarige hoor "at home"!
xx Gerie
Diana zei…
Goedemorgen! Roze is helemaal hip voor mannen :D Ok, de mijne ook niet hahaha.
Hij is leuk geworden!

X
Diana
Diana's Creations
Colien zei…
Heel mooi, gave combinatie van materialen!
grtz.Colien
Je@net zei…
Wat een leuke kaart, Nancy!
Veerle zei…
Ha, ha, ha Nancy. Je wilde het je ventje niet aandoen om hem een verjaardagskaart te geven met pastel roze erop. Ik heb het wel geflikt om er een mannenkaart mee te maken. Maar ja, ik moet me dan ook aan een belofte houden hé ! Je kaart is prachtig, heel mooi. Leuke fiets stempel ook. Groetjes, Veerle
Margreet zei…
Haha, ik kan me voorstellen dat je jouw ventje geen roze met kraft kaart wilt geven, Nancy! Wat een leuke ballonmal is dat en wat een leuk idee om hem met met die HB stans aan de fiets vast te maken! Fijne dag!
xxx Margreet
Valerija zei…
This is adorable and the colours are so pretty.
Valerija xx
Eri zei…
Wat leuk deze kaart met de grote ballon en het "teksttouwtje aan de fiets! Gefeliciteerd met de jarige!
Groetjes, Eri
Marfien zei…
Had dit ook al gezien maar daar moet je dan wel de juiste materialen voor hebben :-), gaaf kaartje Nancy, een beetje wind en de fiets gaat vanzelf . . .
Rosina zei…
Gefeliciteerd met de verjaardag van je man Nancy...ik wens je een hele gezellige dag toe...
Je kaartje is weer super leuk ...KNAP gedaan in deze KKT kleurtjes...
groetjes Rosina
Monique zei…
Allereerst gefeliciteerd met je ventje! Nee, die kun je echt geen roze kaart geven. Je kaart is prachtig. Wat een leuk idee om de tekst als touwtje te gebruiken.
Fijne dag vandaag!
Lieve groetjes Monique

Marijke zei…
Leuke kaart, maar inderdaad minder geslaagd voor je mannetje. Gefeliciteerd en een gezellige dag! Je kaartje vind ik top. De stempel is leuk en de ballon ook! Leuk gevonden met de tekst als draad te maken. Groetjes Marijke.
Marjan zei…
Van harte met je man! Nee, voor een man ... ;) Maar voor een vrouw des te meer, heel mooi en hoe leuk die stans als "touwtje" voor de ballon! En kraft en roze zijn ook al zo mooi.
Ellen zei…
Tof idee om van de tekst het touwtje te maken voor aan de ballon. Leuke kaart!
Mariken zei…
Heel erg leuk, die grote ballon met het teksttouwtje!! Gaaf!
Gezellige dag!!
haha, grappig, hier ook een ballon op de kaart ! net of jullie het hebben afgesproken =)
leuk
fijn dat je weer van de partij bent !
bedankt voor je deelname, op naar de volgende uitdaging
grtjs,martina
x
Caroline zei…
Heel leuk gedaan zo met die ballon.
En die spullen die liggen te wachten.... die komen altijd een keer aan de beurt haha.
Groetjes Caroline
Ans Gilbert zei…
Wat een leuk idee Nancy,
grappig de slinger aan de fiets vast gemaakt, soms is Pinterest weel heel erg handig..
Gefeliciteerd met de jarige,
groetjes,
Ans
Gefeliciteerd met de verjaardag van je man, ben benieuwd wat je voor hem gemaakt hebt :-). Leuk idee om van de tekst een ballontouwtje te maken! Groetjes Petra p.s. ik zal zondag een button met mijn naam opdoen, dan zien we elkaar vast wel haha! Tot zondag
Angelique zei…
Mooie kaart, wat een leuk idee met die tekst stempel zo. Mooi is ook je paarse kaartje, leuk is dat boekje van DecoTime, heb toevallig hetzelfde plaatje gebruikt voor Karin.
Je kant en klaartje is een schatje geworden met de baby en wat een gave olifantenstans.
Sinds zaterdag is er nog niks uit m'n handen gekomen maar het was het dubbel en dwars waard!
Gefeliciteerd met Johan, maak er samen een fijne dag van!
lieve groetjes Angelique
Jantine zei…
Wat gaaf Nancy, zo met die tekst als touwtje. Ik vind je ballon erg leuk! Een ideetje om te onthouden!
Groetjes
Jantine
Hetty zei…
Gefeliciteerd met de jarige.
Maak voor hem maar een stoere mannenkaart hoor !!
Ik vind deze kaart ook echt schitterend, wat een leuk idee met de tekst als touwtje.
groetjes Hetty
Enny zei…
Wat een prachtige kaart, en supertof idee met die ballon ! Groetjes, Enny
Sylvia zei…
Superleuke kaart voor de verjaardag van je man, Nancy.Mooie tekststansen en een mooie stempel van de fiets.

Groetjes, Sylvia.
lenywim35 zei…
Geweldig Nancy. Prachtig gedaan. Leuk gevonden dat "touwtje" . grts leny w
Nog gefeliciteerd met je mans verjaardag.
Danielle zei…
Leuk zeg, die tekststans als "touwtje" voor de ballon! Wat een idee :-) Gefeliciteerd met je man, fijne avond!
Nancy zei…
Hey Nancy,

Wat een leuke verjaardagskaart! Probeer dit maar een keer als je nog eens een ballon kado geeft aan iemand, het touwtje op deze manier te krullen... haha!! Wel goed gevonden...
Nog felicitaties voor jouw man...

Liefs,
Nancy
Nelly zei…
Supermooie kaart gemaakt in de kleuren van KKT.

Groetjes Nelly
Leuke kaart Nancy, mooi hoe je de kleuren hebt verwerkt. Groetjes, Linda
karin zei…
Heel mooi Nancy. Proficiat met de jarige.
groetjes,
Karin
Margo zei…
Wat superleuk gedaan zeg ! Tof dat speciale tekst-touwtje ! Een heel leuk idee !
Super mooie leuke kaart Nancy .
Gefeliciteerd met je man !
Groetjes Doris
chantal zei…
Keileuke kaart geb je gemaakt. Die letters lijken zo weg te vliegen
liefs Chantal
Myriam zei…
Erg leuk gedaan met die ballon, ziet er super uit! Ga ik ook onthouden. ;-)
Renate zei…
Gefeliciteerd met de verjaardag van je hubby.

Het kaartje dat je ons vandaag laat zien heb je wel ff heel leuk gemaakt zeg.
Super, hoe je de tekst hebt vermomd naar een touwtje.

-xies- Renate.
GerJanne zei…
Hoi! Heel leuk kaartje!! Grappig de tekst als touwtje aan de ballon.
En natuurlijk proficiat met je man! Nee, een roze kaart zou hier ook met heel veel verbazing ontvangen worden, hihihi.
Groetjes,
GerJanne
Leuke kaart, en grappig om de tekst zo te gebruiken.

Grietje
Francisca zei…
Wat een toffe kaart is het geworden .
Die tekst aan de ballon is echt heel tof moet ik onthouden .
Vele groeten,
Francisca
Larissa zei…
Leuk idee om de ballon en teksttouwtje te geven en vast te plakken aan de fiets.
Mooi kaartje!
Creatiels zei…
het is me gisteren niet gelukt om bij iedereen een kijkje te nemen naar de verschillende creaties.
een leuke kaart is het geworden,
groetjes
Els
Sarah zei…
Wat tof gedaan Nancy!
Nelleke zei…
Mooi geworden Nacy en gefeliciteerd met de jarige . En nu ook met de andere berichtjes ook weer bij. Geniet van het huisje in ons mooie Holland, en gewoon lekker op stap gaan naar de leuke hobbywinkels. Haha. Groetjes, Nelleke

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils