Elke donderdag een kerstkaartje: # 2017/11

Niet te geloven dat we al aan de 11de donderdag van 2017 zijn!  11de kerstkaartjesdonderdag van dit jaar...  De kerstdoos wordt elke week ietske voller... Bij jou ook?
Zoek je inspiratie voor kerstkaartjes, dan vind je die zeker en vast bij 52 Weeks to Christmas, waar je ook jouw donderdags kerstkaartje kan linken.



Het malletje voor mijn kaartje van vandaag vind ik zo mooi!  Ik zag het een tijdje geleden bij Syl en ook nog op een ander blog, ik had toen nog nooit van dit merk gehoord.  Onlangs was ik In 't Woefke, en toen heb ik het gekocht, zo schattig en lief!  
Ik zag vandaag dat Elke Verschooten deze malletjesreeks ook binnen heeft.  Er zijn ook heel mooie Paasmalletjes, maar voor Pasen maak ik maar zelden kaartjes...

Ik kreeg de kleuren op mijn foto echt niet mooi, wat hier bordeaux lijkt is in het echt een soort donkerbruin cardstock met een lichte glans...

Gebruikte materialen:
Snijmal engeltje: Alexandra Renke
Fijne Kerst: CreaLies
Rechthoek met kruisjessteekrand: AliExpress
Perfect Layerslatjes 


Fijn dat je op blogbezoek kwam. 
Lief als je een reactie achterlaat, ik lees de berichtjes altijd met veel plezier. 
Dankjewel!

Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo:
CHCC: # 324  AG
CHCC Extra
Merry Monday: # 239 - Colorchallenge
ABC Christmas Challenge: E for Edge
Sparkles Christmas Challenge: # 74 - Use silver or gold
The Holly and Ivy Christmas Challenge: # 1
The 12 months of Christmas:  # 27 - Christmas Angels


Reacties

Diana zei…
Goedemorgen Nancy,
Dat is een erg mooie kerstkaart!

x
Diana's Creations
Valerija zei…
This is so beautiful and elegant! Love the angel silhouete.
Valerija xx
Margreet zei…
Wat een schitterende mallen heb je voor dit prachtige kaartje gebruikt Nancy!
xxx Margreet
Diny zei…
Wat een prachtig.....strak kaartje heb je gemaakt Nancy!
Groetjes Diny
Je@net zei…
Wat een lief kaartje is dit, Nancy!
Epie zei…
Schattige kerstkaart met engeltje Nancy
lentegroet Epie
Marja zei…
Wat een lief kaartje nancy!
Is inderdaad een heel leuk malletje.
Groetjes Marja.
Sarah zei…
Heel mooi! Dat engeltje is lief!!
Jane Willis zei…
Very beautiful, very elegant. Thank you for sharing at Sparkles Christmas
Jane
GerJanne zei…
Dat is zeker en lief malletje met het engeltje! Prachtig in het kader! En inderdaad, week 11 alweer... hoe is het mogelijk he?
Groetjes,
GerJanne
Rosina zei…
heel mooi dit kerstkaartje Nancy...met een super schattig engeltje erop...

groetjes Rosina
DT 52WTC
Hoi Nancy, bij deze moet ik bekennen dat ik vandaag spijbel van kerstkaarten-donderdag. Wél zit ik te genieten van jouw mooi gemaakte kerstkaart. Schattig dat engeltje ^-^
Lieve groetjes Miranda
Sylvia zei…
Prachtige strakke kaart,Nancy.Mooi gedaan met het schattige engeltje.Fijne dag.

Groetjes,Sylvia.
Anoniem zei…
Een engeltje...;-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Ans Gilbert zei…
wat een schattig engeltje op je mooie kaart, heel erg leuk is het kleine gouden hartje..Ja, de voorraad blijft groeien,
groetjes,
Ans
Eri zei…
Mooi, dit strakke kaartje met het engeltje!
Groetjes, Eri
chrissy xx zei…
I LOve your angel silhouette. Your cross stitch edge die is so pretty too. Thank you so much for joining us over at
ABC Christmas Challenge.
Chrissyxx
lenywim35 zei…
Schattig plaatje heb je gebruikt. Geheel is erg mooi zo. grts leny w
ANJA 3D zei…
Prachtige kerstkaart.
Groetjes, Anja
Mooie lieve kerstkaart Nancy !
Groetjes Doris
So pretty with all the layers of color - perfect for Merry Monday!!
!neke zei…
Hoi, hoe leuk met dit engeltje !!!!!

groeten Ineke
Marijke zei…
Het is een mooi kaartje en een lief engeltje! De rand is ook super! Ik maak eigenlijk ook nooit paaskaarten, vind ik zo zonde er is bijna niemand rond die tijd jarig!! (behalve ikzelf dan haha)Groetjes Marijke.
Angelique zei…
Prachtige kaartje, mooi opgebouwd en heel lief met het ingelegde engeltje. Voor Leny heb je echt een mooi en zacht kaartje gemaakt. Ik herkende de sketch van Club Cards and More, er is daar zoveel te zien en te lezen moet er nog een beetje inkomen.
lieve groetjes Angelique
Suzan zei…
Prachtig kaartje Nancy!
Groetjes Suzan
Hermien zei…
Chique kerstkaartje Nancy, ik ben helemaal weg van het kruissteek randje!

Groetjes Hermien
Marfien zei…
Lief kaartje Nancy, mooie kleurtjes bij elkaar (zeker nu ik weet dat het bruin moet zijn)
Cazro zei…
A really sweet and cute card. Thanks for sharing with us for our very 1st challenge. We hope to see you visit us again at The Holly and the Ivy Challenges. Caz DT.
Wat een lief kerstkaartje met dit schattige stansjes.
Groetjes Anita
Crealientje zei…
Hallo Nancy,
Bijzondere kerstkaart!
Heel mooi, heb je het "ingelegd"of zoiets?
Leuk gedaan hoor!
Groetjes Crealientje.
Dora zei…
Prachtige kaart met dit engeltje
A beautiful card. Thank you for sharing with us at The Holly and Ivy Challenge. Marlene
A beautiful card. Thank you for sharing with us at The Holly and Ivy Challenge. Marlene
Unknown zei…
Wat een lief engeltje!
Leuk dat je meedoet bij the 12 Months of Christmas LinkUp
Syl(via) zei…
Hoi Nancy, wat leuk dat je ook dit engeltje hebt gekocht. Het is voor veel gelegenheden te gebruiken. Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt. Gr. Syl(via)
Hazel zei…
Thanks for entering both of my CHNC challenges with your lovely crafting - hope to see you again soon. x
Sandra H zei…
This is just the cutest card ever Kath and just perfect for our challenge over at Sparkles Christmas Challenge "Gold or Silver on your card" good luck and hope to see you again next time Dt Member Sandra H xx
Mary zei…
Such a very sweet card. Perfect use of gold. Thank you for sharing your card on the Sparkles Christmas Challenge.
Granmargaret zei…
Lovely work. Thank you for joining the challenge at 12 months of Christmas cards link up. Hope to see you again next time.
Helen zei…
Wonderful card - love your fancy edges!
Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
Helen x

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils