Gefeliciteerd

Vandaag is mijn collega jarig.  Haar lievelingskleur is paars, dus werd het natuurlijk een kaartje met paars!
Als je dan een plaatje uitzoekt kom je al snel bij lavendel terecht (kaartenboekje DécoTime), lekker, doet toch echt van vakantie dromen...  Als kind was ik een paar keer op vakantiekamp in de Franse Lubéron, wat heb ik mooie herinneringen aan die weken !
Een tijd geleden vond ik in de Action een heel mooi papierblokje met beige/paarstinten, dat kwam hier nu mooi van pas!


Gebruikte materialen:
Plaatje: Décotime
DP: Décotime
Tiny Words: Joy 6002/0442
Lavendel:  Joy/Noor: 6002/0541
Banners: Cheery Lynn Design
Lieveheersbeestje: Elisabeth Craft Designs
Brad: Décotime
Parelvlindertje: Marianne Design CA3116

Hieronder mijn kaartje en het DécoTimekaartje ernaast...

Leuk dat je op blogbezoek kwam. 
Tof als je een berichtje achterlaat, ik lees de reacties altijd met veel plezier!
Dankjewel!

Crealieve groetjes
Nancy
Challenges en zo:
Bijna kant en k(l)aartjes: # 2

Reacties

Nicolette zei…
Heel mooi Nancy. Je collega zal er vast blij mee zijn.
Groetjes Nicolette
Je@net zei…
Leuke kaart, Nancy. Daar zal je collega blij mee zijn!
Diana zei…
Prachtig geworden!

X
Diana
Diana's Creations
Renate zei…
Ohw, wauwie... Deze is wel erg mooi geworden hoor.
Ik herken het origineel haast niet meer terug.
Prachtig hoe je er je eigen draai aan hebt gegeven.
Dank je voor je deelname.

-xies- Renate.
https://bijnakantenklaartjes.blogspot.nl/
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
leuke kaart, waar je je eigen draai aan hebt gegeven, ik vind paars/lila ook altijd mooi voor kaarten, het plaatje is ook leuk,
groetjes,
Ans..
p.s.nog een paar nachtjes en dan naar Nederland ??
Wat een mooie kaart heb je voor je collega gemaakt Nancy. Leuk om haar lievelingskleur aan te houden. Heerlijk lavendel, ik zet elk jaar een paar potten vol op het terras buiten...echt zo'n vakantiegeurtje :)
Lieve groetjes Miranda
Eri zei…
Mooie kaart! Leuk hoe je je eigen draai aan deze kaart hebt gegeven!
Groetjes, Eri
Veerle zei…
Ziet er heel mooi uit Nancy. Je collega zal er vast blij mee geweest zijn. Tot morgen bij de kleurenschakel ?
Groetjes, Veerle
Crea Ankie zei…
Heel mooi Nancy!
GerJanne zei…
Mooi kaartje! En lief dat je het in paars hebt gemaakt. Grappig dat de kaarten die 'wij ' maken, mooier zijn dan de voorbeelden in de boeken. In elk geval spreken ze mij dan vaak meer aan!
Deze ook weer!
Groetjes en tot morgen?
GerJanne
Diny zei…
Jij hebt er ook een leuke eigen draai an gegeven Nancy....heel erg mooi gedaan!
Groetjes Diny
Rosina zei…
Heel mooi dit kaartje Nancy...prachtig in deze lila/paarse kleurtjes

groetjes Rosina
Valerija zei…
Stunning card. I love the soft colours and beautiful image.
Valerija xx
Margreet zei…
Jouw kaartje doet me idd terugdenken aan die mooie lavendelvelden in Frankrijk....mooi kaartje voor je collega!
xxx Margreet
Enny zei…
Wauw, zo'n mooie lavendelkaart, ja, dat doet me ook weer dromen van Zuid-Frankrijk..... Groetjes, Enny
Sarah zei…
Mooi! Jij gaat goed Nancy!!
Dit dromerig paars smaak ik ook!
Ik ga verder kijken naar wat ik gemist heb!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils