The place to be happy...

Een tijdje geleden toonde ik hier een fototutorial voor Prontycrafts,
 hoe je met wat dessinpapier een eenvoudig kaartje kon maken,
ik beloofde toen nog kaartjes te tonen,
op dezelfde manier gemaakt,
ander papier, andere gelegenheden.
En dat vergat ik toen,
bij deze goedgemaakt...



Gebruikte materialen
Verhuiskaartje:
Pronty Crafts Papier Under Construction 471.201.004
Pronty Crafts Stickers A5 Under Construction 491.100.020
Pronty Crafts Chipboard A5 Scandinavian House  492.001.039

Verjaardagskaart:
Pronty Crafts Papier Butterflies 471.201.011
Rubberstamp Butterfly 497.003.002
Pronty Crafts Paperart A4 Butterflies
Happy Birthday is van Crafter's Companion



Morgen ben ik er weer met een gnome-kerstkaartje.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn andere blog ?
Je vindt het blog hier:

SUper Stamptastisch !   


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2020/18 - Nieuwe Challenge

Kadoosjes met Pronty Stencils