Cheerful Sketches # 136 - Nieuwe challenge

Vandaag start er een nieuwe schetschallenge bij Cheerful Sketches.

Ik kreeg een digi om in te kleuren van onze sponsor All Dressed Up 
en maakte dit zonnige kaartje:


Gebruikte materialen:
Dgi Little Gardener van All Dressed Up
ingekleurd met Faber Castellpotloden
DSP Sunshine & Rainbows - SU (ret)
Teskststempel, Ovale ponsen: SU
Swirl: Marianne Design

 

Dit is de schets,
deelnemen kan tot 28 september om 18 uur.


Veel plezier met de challenge !

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn andere blog ?
Je vindt het blog hier:

SUper Stamptastisch !   

Reacties

Caroline zei…
Leuk kaartje!
Groetjes Caroline
Ellen zei…
Mooi vrolijk kaartje…top!
Groetjes Ellen
Angélique zei…
Een heel leuke, vrolijke kaart, mooi gemaakt.
GerJanne zei…
Wat een schattig kaartje is het! Superleuk! EN weer een mooie sketch!
Sarah zei…
Wat een leuke vrolijke kaart! En grappig dat jij nu net iets plaats met dit papier! Ik wou vandaag op je blog komen kijken en ook vermelden dat je eens bij mij moet komen kijken, want ik vermeldde je in mijn bericht. Maar dat jij nu ook net iets toont met dat leuke vrolijke papier is weer een mooi toeval! Het is heel mooi papier, nogmaals bedankt!! Nog plannen voor Antwerpen in het vooruitzicht? 😘

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2020/18 - Nieuwe Challenge

Kadoosjes met Pronty Stencils