Elke donderdag een kerstkaartje... # 2024/39 - Nieuwe challenge

Laatste donderdag van september,
bij 52 Weeks to Christmas start een nieuwe maandchallenge. 

Martina mocht het thema kiezen en koos voor 
een kaart die schuift, draait of beweegt.


Ik maakte een schuif/spinnerkaartje met de leuke truck van SU,
als je de kaart schuin houdt, dan schuift de truck vooruit of achteruit...


Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn andere blog ?
Je vindt het blog hier:

SUper Stamptastisch !   

      

Reacties

O, deze met de truck is ook al zo leuk!
deze is leuk geworden, mooi gemaakt dit winterse landschap,
grtjs,martina
Henriët zei…
Heel leuk deze rode auto in het winterse landschap.
Groetjes van Henriët
Heel leuk met de 'rijdende' truck!
Groetjes, Caroline
Caroline zei…
ja die truck moet ik ook weer eens uithalen, hij is zo leuk, groetjes Caroline
wat en leuke kaart ik typte bij Jantine al dat ik weleens in zo'n truck zou willen rijden rond kerst om mijn boom op te halen.
Liefs Annemarie en Merit
Nicolette zei…
Superleuk gedaan zo. Mooie kaart.
Groetjes Nicolette
Diny zei…
Ook jouw kaartje is heel leuk geworden Nancy.
Ik moet nog even diep nadenken hoor!
Groetjes Diny
!neke zei…
Super leuk !!!!
groeten Ineke
Suzan zei…
Superleuk kaartje Nancy!
Groetjes Suzan
marian zei…
Een leuke voorbeeldkaart heb je gemaakt.
Groetjes van Marian.
Rina zei…
Wat en leuk idee om die vrachtauto over je kaart te laten rijden.
Groetjes Rina
Jantine zei…
Wat grappig dat je dezelfde truck gebruikte, Nancy. Hij is echt heel leuk. Groetjes,
Jantine
Angélique zei…
Heel gaaf, erg leuk gedaan.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2020/18 - Nieuwe Challenge

Kadoosjes met Pronty Stencils