Jarig

Dit funfoldkaartje maakte ik met het nieuwe kleurrijke papier van Prontycrafts.
Daar word je toch echt vrolijk van!





Gebruikte materialen van Pronty Crafts:
- Papierset Butterflies 471.201.011
- Embellishments quotes A4 472.700.019
- Chipboard A4 Flowers 492.001.055
- Paperart A4 Butterflies 472.700.020
Andere:
alfabet van Stampin' Up
Magneetjes om de kaart te sluiten

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 


Mijn laatste 3 kaartjes: 

      
   
    

Reacties

Gaaf!! Zo leuk je kaartje en echt toffe kleuren heb je gebruikt.
Awesome!!! Really great
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
!neke zei…
Super leuk zo !!!!
groeten Ineke
Josje zei…
Wat leuk gedaan
Een hele leuke kaart in vrolijke kleuren.
Groetjes Marjan.
GerJanne zei…
Wat een grappig model is het! Nog niet eerder gezien. EN zo vrolijk met dat papier!
Daphne zei…
Nou ja zeg, wat een leuk model.
Mooie kaart, lekker vrolijk.
Caroline zei…
Heel leuk en hier word je inderdaad vrolijk van!
Groetjes Caroline
Wies zei…
Een mooi, vrolijk kaartje met leuk design papier en ook een leuk kaartmodel.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29