An-Na Swap 10, opdracht 5

  Vandaag zijn Angélique en ik er weer met een blogpost,
iets later dan gepland, maar dat geeft niet, het is hobby en dan zijn er geen deadlines toch...

Dit was het toffe swappakketje:


De opdracht voor deze maand:

   Kies een onderwerp met de U, V, W, X, Y of Z
en anders dan anders voor de laatste opdracht was het geen 'alles mag'
maar Angélique wou een card-in-a-box-card.

Ik hoop dat dit was wat Angelique bedoelde:

Meestal zie je deze doosjes eerder 'vierkant',
hier zijn de maten wat aangepast, plat is het A6-formaat,
zodat het in een gewone enveloppe verstuurd kan worden...

Met het donkere weer was het niet zo evident om dit mooi op de foto te krijgen, 
dit bovenaanzicht is hopelijk wat duidelijker:


Ik gebruikte dessinpapier, het vellum, de takjesstansen en het touw uit het pakketje
en maakte een Verjaardagskaartje...
De bloemetjes zijn uit een set van ECD.
De tekststempel is een nieuwe van SU.



De takjes zijn uit licht en donkergroen dessinpapier gestanst.
De bloemetjes bestaan uit  één laagje dessinpapier, 
en twee laagjes oranje vellum.
Ook de meeldraadjes zijn uit (geel) vellum gestanst,
in het hart nog een plakpareltje.

Op de achterkant van de kaart heb ik schrijfruimte voorzien
en zo zie je ook hoe dit kaartje makkelijk in een enveloppe kan.

Neem je ook een kijkje bij Angélique?
Je vindt haar post hier.

Ondertussen heb ik het nieuwe Swap-pakketje samengesteld,
dat geef ik Angélique woensdag.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 


Mijn laatste 3 kaartjes: 

      
   
     

Reacties

Caroline zei…
O wow bij jou ook zo'n moooie card in a box! net een boeket bloemen zo!
heel mooi gemaakt
Groetjes Caroline
Je@net zei…
Erg leuk geworden, Nancy!
Angélique zei…
Een heel mooie card-in-a-box, mooi aangekleed.
Nicolette zei…
Hij is prachtig nancy.
Groetjes Nicolette
Deze box is ook al zo gaaf.
carla zei…
Wauw mooi gemaakt.
Een tof doosje met prachtige bloemen.
Schitterend gemaakt.
Groetjes,
Carla
Margreet zei…
Prachtig!
xxx Margreet
Ellen zei…
Dit ziet er erg gezellig uit met de prachtige bloemen…je hebt het pakketje mooi gebruikt. Leuk om dit zo te doen.
Ik ga nog even bij Angelique kijken.
Groetjes Ellen
Marfien zei…
Leuk idee om er een bloemenbakje van te maken, hier komen de vlinders van Angelique vast op af :-)
Eri zei…
Een leuke boxkaart met al die bloemen.
Groetjes, Eri
Daphne zei…
Wat leuk is dit, een langwerpige card in a box.
Mooi dp, het is ook wel een heel leuk pakket wat je kreeg.
Ik ga gauw even bij Angelique kijken
Angelique zei…
Prachtig, wat een goed idee om een aangepast formaat te maken. Je bloemen zijn werkelijk schitterend, mooie bloem en prachtig met het vellum. Ik ben al benieuwd naar het volgende swap pakket.
Lieve groetjes Angélique
GerJanne zei…
Ook al zo'n mooie card in a box! het blijft toch zo'n verrassend model om te krijgen en maken natuurlijk!
Prachtige creatie Nancy en die bloemen zo met oranje vellum geeft een heel gaaf effect vind ik. Heel fleurig.
Lieve groetjes Miranda

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29