Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/9

 Vandaag start er bij 52 Weeks to Christmas een nieuwe challenge.
Marijke mocht het thema kiezen:
zij wil kaartjes gemaakt met kleine restjes papier
gecombineerd met sneeuwvlok(ken).

Ik gebruikte restjes papier voor de Floating Paper Strips techniek.
Ik sneed wat reepjes papier (Let it Snow van Studio Light) op verschillende breedtes,
ik plakte die op vellum
(kan ook op micca, maar ik vind dat het makkelijker stanst met vellum)
en stanste een cirkel uit het geheel.

Op mijn basiskaart stempelde ik een paar sneeuwvlokken,
daarop plakte ik de cirkel verhoogd op,
en hier mocht nog een grote sneeuwvlok van SU op.
De mooie tekststempel maakt het geheel af.



Wil je ook deelnemen aan onze challenge,
dan kan je je kaart met restjes papier en sneeuwvlokken
vanaf morgen plaatsen in het nieuwe blogbericht. 
deelnemen kan tot zondag 24 maart.
Vandaag vind je hier alvast heel veel inspiratie van alle teamleden.

Veel plezier met de challenge !

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 


Mijn laatste 3 kaartjes: 
      


Reacties

Heel leuk dit kaartje en mooi de restjes op vellum verwerkt, de ijs ster maakt het af.
wat een mooi kaartje met de floating techniek leuk om zo je restjes te verwerken
groetjes ellen
Angélique zei…
Hij is mooi met die ijsblauwe tinten.
Marijke zei…
Leuk gedaan Nancy met deze techniek! Ik zie dit wel meer en vind dit zo leuk een cirkel maken met kleine stukjes papier! Toch eens onthouden! Groetjes Marijke
marian zei…
Een prachtige kaart geworden met deze mooie techniek. Ik ga het toch ook eens proberen, heb er al heel veel moois mee voorbij zien komen.
Groetjes van Marian.
!neke zei…
Mooi in deze tinten !!!
groeten Ineke
Nicolette zei…
Heel leuk Nancy.
Groetjes Nicolette
Marfien zei…
Het blijft een leuke techniek, tof kaartje
GerJanne zei…
Wat een gave kaart! Goed idee om restjes op deze manier te verwerken! Ga ik onthouden.
Kaartenkraam zei…
Supermooie kaart in deze leuke techniek!

groetjes van Ank
Suzan zei…
Ik vind hem prachtig Nancy! Supermooi!
Groetjes Suzan
Jantine zei…
Leuke techniek is dat Nancy! En mooi papier heb je gebruikt, zelfs al met sneeuwvlokken er op.
Die grote sneeuwvlok vind ik ook erg mooi!
Groetjes
Jantine
Eri zei…
Wow, ik vind je kaart prachtig!
Groetjes, Eri
Een hele mooie kerstkaart Nancy, wij hebben dezelfde techniek en kleurtjes gebruikt hihi.
Lieve groetjes Miranda
Laurespage zei…
Super, supermooi Nancy, deze stijl is helemaal mijn ding.
Groetjes, laurette

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29