Elke donderdag een kerstkaartje... #2024/5

 De vijfde donderdag van 2024, 
mijn vijfde kerstkaartje van het jaar...

Ik maakte nog een kaartje met figuren uit het kerstverhaal,
ondertussen een reminder voor de lopende challenge:
maak een kaart met een dier/dieren uit het kerstverhaal.


Ik gebruikte hetzelfde achtergrondpapier als vorige week,
op de achtergrond gestanste silhouetten van een dorp,
de herder met het schaap en Jozef en Maria op de ezel zijn gestempeld met grijze inkt
op een heuvel van gescheurd papier.
De tekststempel is een oudje van SU,
maar vind ik mooi passend bij het kerstverhaal.

Straks ben ik er met nog een kaartje,
bij Cheerful Sketches start vandaag namelijk een nieuwe challenge.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy



PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Up!-blog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 

Mijn laatste 3 kaartjes:



      

Reacties

Je@net zei…
Erg mooie kerstkaart, Nancy!
Mooie kaart Nancy met deze snijmallen.
wat een mooi kaartje met de silhouetten een mooi tafereeltje is het geworden
groetjes ellen
Nicolette zei…
Heel erg mooi geworden.
Groetjes Nicolette
Caroline zei…
heel goed gecombineerd op deze manier, groetjes Caroline
Jantine zei…
Heel mooie kaart, Nancy! Dat dp is prachtig, die kerstfiguren komen er zo heel mooi op uit!
Groetjes
Jantine
Marijke zei…
Een heel mooi kaartje en wat een leuk dorpje op de achtergrond! Past er mooi bij! Groetjes Marijke
Heel mooi Nancy, de achtergrond vormt samen met de silhouetten een mooi geheel.
Lieve groetjes Miranda

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29