Elke donderdag een kerstkaartje... #2024/7

 En het is alweer donderdag...
Wat vliegen de dagen/weken...

Tijd dus voor weer een kerstkaartje.
Op het blog van 52 Weeks to Christmas vind je inspiratie van Ineke en Colien.


Ik gebruikte een schets van een FB-groep,
wat ouder papier van SU, ik vind de kleurtjes zo mooi...
De poinsettia is uit het papier geknipt en verhoogd opgeplakt.
De grote plakparels kocht ik ooit in de Action.

Ook een kerstkaartje gemaakt, dan kan je dat hier linken.
Je kerstkaartje met een dier uit het kerstverhaal
kan je nog altijd linken bij het challengebericht.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


PS Neem je ook eens een kijkje op mijn Stampin' Upblog?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch ! 


Mijn laatste 3 kaartjes: 

      
   
     


Reacties

Prachtig en alles zo mooi gecommbineerd Nancy, tof de grote bloem.
wat een mooi kaartje met het leuke dp en de mooie bloem
groetjes ellen
Caroline zei…
ja laagjes goed combineren, is echt iets voor jou. Mij lukt dat nooit, is niet mijn stijl he. Heel mooi geworden
groetjes Caroline
Jantine zei…
Mooie kaart met die grote poinsettia, Nancy!
Groetjes
Jantine
Nicolette zei…
Heel mooi met die grote poinsettia er op.
Groetjes Nicolette
carla zei…
Een hele mooie kerstkaart met een mooie poinsettia en leuke papiertjes.
Groetjes,
Carla
Marijke zei…
Een mooi kaartje Nancy! Deze bloem is een mooie! groetjes Marijke
Angélique zei…
Wat een mooie kaart, heel stijlvol.
!neke zei…
Prachtig met de bloem als middelpunt !
groeten Ineke
Een mooie sfeervolle kerstkaart Nancy.
Lieve groetjes Miranda
GerJanne zei…
Prachtige kaart Nancy. Die poinsettia is een echte blikvanger en erg mooi!
Daphne zei…
Heel mooi, die uitgeknipte kerstroos.
Ik doe dat eigenlijk nooit, Iets uit het dp knippen, maar het is wel een idee, ga het onthouden.
Mooi dp, de kleuren zijn inderdaad heel mooi, héél warm.
Nancy zei…
Hey Nancy,
Met een paar dagen vertraging, zet ik hier mijn wekelijkse kerstkaartenrondje verder.
Wat maakte je een super mooie kaart. Alles past bij elkaar, de kleuren en alle details. Daar hou ik wel van...
Liefs,
Nancy
Een hele mooie kaart Nancy en met hele mooie kleuren. Ook mooi hoe het plaatje nu uitkomt.

Lieve groet, Petra
Marijke zei…
Een mooie kaart heb je gemaakt! En die bloem in het midden is een mooie! De kleuren zijn inderdaad mooi! Groetjes Marijke

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29