Proficiat

Ik ben gek op het papier van de nieuwe lijn van Jenine's Mindful Art, prachtige kleurtjes! 

 Ik vond de schets bij 2 Sisters on the Blog wel een leuke,
dus heb ik er een kaartje mee gemaakt, een beetje vintage.
Het was wat zoeken naar een horizontaal plaatje,
dus heb ik er maar eentje uitgeprint van Pinterest.


Gebruikte materialen van Studio Light, Jenine's Mindful Art
DP Write your Story : JMA-WYS-PP34
Papierfiguurtjes: JMA-WYS-DCB24
Vlinders: StencilJMA05
Border Ornament: JMA-WAC-CD090
Andere:
Ovaal: Marianne Design LR0293
Proficiat: Nellie Snellen
Bloemenstempeltjes: Peg Stamps van Tapestry
Bloemen: uit mijn winnaarspakketje van Vintage and More (FB)
Belletjes: Action

Wat doet blogger toch raar...
Als ik via Blogger startpagina kijk naar de reacties op mijn berichten,
dan zie ik er bvb bij mijn kaartje van het KKT 19 staan,
kijk ik naar mijn blog zelf, dan staan daar maar 10 reacties...
Zo vreemd...

Fijn dat je weer langskwam,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
2 Sisters on the Blog: # 62 - Schets
Hobbyvision: # 121 - Vlinders




Reacties

Prachtige vintage kaart Nancy, blogger is .... staan ze niet in de spam box als je daar naar toe gaat en ze staan erin even goed keuren en ze komen op je blog. Fijne dag.
Nicolette zei…
Een prachtige kaart. Mooi plaatje.
Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT
Ellen zei…
Dit is weer een beauty Nancy…prachtig geheel!
Blogger is echt niet fijn op dit moment, begrijp er ook niks van!
Groetjes Ellen
Caroline zei…
Heel mooi vintagekaartje heb je met de sketch gemaakt.
Dank je wel voor het meedoen!
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog
GerJanne zei…
Prachtig kaartje Nancy! En wat je schrijft heb ik ook. Er komen om onbegrijpelijke redenen reacties in de spam terecht. Dan moet je daar even zoeken. Bij reacties en dan bovenin bij het driehoekje...kom je er niet uit dan weet je me te vinden!
GerJanne zei…
Fijn dat het gelukt is! Ik blij af en toe kijken en probeer te bedenken waardoor het komt.. misschien zijn het reacties van blogs die niet beveiligd zijn? Ik ben er nog niet achter..
Daphne zei…
Wat een mooi plaatje.
Wat leuk dat je dat gewoon gevonden hebt op pinterest.
Prachtige kaart, de randjes allemaal ruw gemaakt en de rest van de randjes beïnkt.
Het is een echte Vintage kaart, super leuk.
Hermien zei…
Mooi kaartje in vintage stijl Nancy.

Groetjes Hermien

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils